Ghehe, ja. Maar goed, dat is niet altijd zo. Games als bv. Stacking mogen we altijd blijven houden, misschien doen ze dat met dit goedmakertje ook. Het handige is iig dat ik nu de volledige Uncharted 3 beta mee kan spelen. Die begon net een dag voordat mijn abbo zou aflopen. Nu er een maand aan vast geplakt is hoef ik iig niet speciaal voor die beta te verlengen. (daar gaat hun plannetje!)
Lol. Maar toch goed nieuws. Mocht ook wel, dit is echt een fiasco voor Sony. Ik hoop oprecht dat Sony hier iets van heeft geleerd.
er staat nergens wanneer die 30 dagen ingaan. Ik vermoed dat dat nog wel even gaat duren. tis iig een flinke bende geworden!
Ik vermoed dat die 30 dagen gewoon aan mijn huidige abbo worden geplakt. Zou nogal stom zijn als dat niet gebeurde. Voor de rest zal het ingaan zodra de store weer up is.
Hoop dat de bende niet groter wordt als iedereen meteen online gaat. Dit zal meteen een goede test zijn voor de nieuwe server. Volgens de eeuwen oude Japanse traditie zal de schuldige de Harakiri moeten uitvoeren
30 dagen plus?!?! Komop man, lijkt toch nergens naar. 30 dagen crappy oude games proberen die je na 30 dagen weer kwijtraakt?!
Ho, het zijn niet altijd crappy oude games! Wipeout HD was zeer zeker niet crappy. Stacking was niet oud. Shatter = niet crappy. Ik had ook liever ~$20 krediet in mijn PSN portemonnee gekregen, maar goed. 30 dagen Plus is zo slecht niet.
Wipeout had ik een aantal jaar geleden al gekocht (en met mij velen anderen). Het merendeel wat op plus staat, word ik echt niet warm van, zijn vaak games die ik één keer opstart en daarna nooit meer. Vind 30 dagen wat dingen uitproberen geen compensatie van deze mega fail van Sony. Zeker niet aangezien je na 30 dagen alles weer kwijt raakt.
Er zou nog meer komen bij het welcome back pakket toch. Laten we eerst afwachten wat er komt voordat we bij voorhand al gaan klagen.