[XOne] Gears of War 3 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 25 apr 2011.

1. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ben toch meer een first person persoon, het gebrek aan vrijheid mis ik gewoon. Het voelt toch een beetje alsof je met een handicap speelt, samen met zn allen in 2-3 vierkante meter huppelen en springen totdat je iemand killed is niet mijn kind of gameplay.. Hoop dat de horde mode weer even goed wordt als in deel 2, want de overige modes kunnen me gestolen worden..

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Kut konijnenhoofden, maakt me helemaal in de war. Hopelijk valt het in de full game mee qua dingetjes die je kan doen zoals kleurtjes voor je wapens en dergelijke. Al die gare shit maakt je alleen maar gek, roze lancers en dergelijke.

3. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Sowieso snap ik het nut niet echt van een W/L. Het ligt toch ook aan je team of je wint? Als jij nou goed bent en je team zuigt, schiet het alsnog niet op.

4. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    K/D stelt ook weinig voor in dat opzicht, want misschien zuig jij wel, en is je team zo goed dat jij afentoe een kill mee kan pikken maar gewoon niet doodgaat omdat je team zo dominant is. Ik vind stats over het algemeen nietszeggend.

5. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Kd zegt nog minder. Net werden gewoon 5 puur mijn kills zonder pardon gejat.ipv 13 om 5 stond ik nu 8-5

Laatst bewerkt: 1 mei 2011
  6. poazm

poazm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heeft nog iemand de geweldige A+Y combi gedaan? dat zegt namelijk meer dan je kd of win loss ratio!:p

7. E-lite Victoria

E-lite Victoria Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat niet, maar ging vandaag top samen met Sliv... Als nog meer mensen de beta veel spelen, mogen ze mij toevoegen (A)

8. poazm

poazm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik speel het niet heel veel maar heb wel ge - no - lifed om dat te proberen! pass it on!

off: pomo is geen homo

9. Dutch Future

Dutch Future Spammie

Leuk Bevonden:
    0
    Na heel lang proberen is de easter egg me ook gelukt.
    Ik hoop dat MetalSonic snel een filmpje upload, dan kunnen de andere het hier ook zien :)

10. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, nice, de aanhouder wint, in Gears 1 & 2 had je al easter eggs maar ook gewoon glitches die onmogelijk leken. Lukt het, dan is 't best melig om eens te doen!. En ja, die 4 maps en 3 game modussen kennen we nu al. Tijd om een beetje de grenzen van de gameplay en maps te verkennen...

11. poazm

poazm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    laatste post van de dag?

12. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Yep. Ik speel een beetje casual nu. Ik doe met Skyhawk (die ken je nog wel toch?) af en toe wat doubles met Gears 1 en sinds de beta uit is, Gears of War 3.

Ik ben waarschijnlijk morgenmiddag/avond weer online. Kunnen we weer verder ;)

Ik heb juist het gevoel meer vrijheid te hebben bij spellen als Gears of War. Het enige wat FPS'es voorhebben op GoW is het feit dat je kan bukken en op de grond kan liggen, maar daartegenover staat dat je bij GoW in cover kan zitten/sliden.

K/D en W/L zijn beiden even nietszeggend. Of beter gezegd: Ze zeggen iets over de kwaliteit van de mensen waarmee je speelt, maar weinig over hoe je het er zelf vanaf brengt.

Post dan gewoon niet ..

Laatst bewerkt: 2 mei 2011
  13. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Kom ik gezellig meedoen :D Merk wel dat er bij objectives (CTL/KOH) teamwork toch wel handig is.

14. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    het is dan ook een teamgame...

15. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Is er geen filmpje van die mortar easter egg, kan hem zelf nergens vinden :mad:!

16. Conscience

Leuk Bevonden:
    54
    "K/D en W/L zijn beiden even nietszeggend. Of beter gezegd: Ze zeggen iets over de kwaliteit van de mensen waarmee je speelt, maar weinig over hoe je het er zelf vanaf brengt."

Daar ben ik het mee oneens. Zoals ik al zei, slaat W/L nergens op maar K/D heb je toch echt zelf in de hand. Ik speel nu al een paar dagen met de DBS (:emo:) en maak elk potje minstens 40-50 kills, terwijl de rest van het team niet verder komt dan 20.

17. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    40 kills met 4 kogels in je magazijn.. hou op hoor hahah, iedereen weet dat DBS voor newbies is...
    en weet niet welke potjes jij speelt dat je tot 40 kills en de rest tot 20 mag komen.. :confused:

w/l ratio zegt imo veel meer.. zoals ik al zei.. gears is een teamgame, als je een w/l van 4.0 en zeg 100 games zegt imo veel meer dan een k/d ratio. ik heb elke game meer downs en assists dan kills want ze worden toch gestolen + in CTL begin ik ELKE game als leader vanwege hoogste level dus maak ik ook al minder k/d maar heb ik een dikke w/l ratio..

18. Conscience

Leuk Bevonden:
    54
    Het is gewoon zo dat ik op Trenches en Old Town standaard 50 kills ermee heb. Op Checkout en Trashball meestal rond de 40. KOTH trouwens. En ik deed toch ook de :emo: bij de DBS? Kogels pak ik gewoon op van de grond, af en toe een mortar/frag kill. Trouwens vind ik de Digger Dick Launcher en de Retro Lancer echt voor noobs.

19. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Jongens laat iedereen gewoon toch met zijn eigen wapen load out spelen zonder dat we elkaar voor noobs uit maken. We spelen allemaal hetzelfde spel, heb er fun mee en de rest zal wel;)

20. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Ik vrees dat het pas vanavond wordt. Ik heb wel middagcollege kom ik net achter |:-

Deel Deze Pagina