Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Siemenn, 24 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de iPod Classic nu een week, maar ben toch teleurgesteld en dan vooral door de geluidskwaliteit. :mad:

Het browsen door je library is geweldig, dat hebben ze heel goed gedaan, maar de geluidskwaliteit is bij bepaalde nummers om te huilen en de EQ maakt het eigenlijk alleen maar erger. Bovendien is de batterijduur aan de korte kant, kan de iPod de leukste game (Music Quiz 2) niet aan en maakt de harde schijf rare geluidjes als ik aan het browsen ben. Ook is ie al meerdere keren vastgelopen. Dat in combinatie met ervaringen van internet doen mij serieus vraagtekens zetten bij de duurzaamheid van dit product.

Op zich valt dat nog te overzien, aangezien je lange tijd garantie hebt, maar de geluidskwaliteit bij mijn muziek (Trance, EDM) is zo dramatisch dat ik het product toch maar ga retourneren. Volgens de voorwaarden kan dit nog, alleen staat er bij dat het 'onbeschadigd en compleet' moet zijn. Het is gewoon compleet en onbeschadigd, enkel enkele kleine krasjes op de achterkant. Ik neem aan dat ze daar niet moeilijk over gaan doen, toch?:{

2. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat voor oordopjes heb je? En ik welke kwaliteit heb je die liedjes gedownload dan?

3. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Het ligt zeker weten niet aan mijn oordopjes of de kwaliteit van de nummers zelf. Dit weet ik, omdat ik dezelfde kwaliteit (320 kbps directe rip van CD) nummers op mijn vorige MP3 had en dezelfde in-earoordopjes. De meeste nummers klinken wel redelijk, maar een paar van mijn favoriete nummers bestaan uit zoveel (diepe) lagen die ik heel erg goed hoorde op mijn vorige MP3 (een Philips Ariaz 16 BG), maar minder mooi op de iPod Classic.

Dit zou kunnen komen vanwege de EQ-instellingen, dat maakte op de Philips wel een verschil. Maar als ik dan op iPod Classic Bass Booster als EQ instel, klinkt de Bass alleen maar slechter, alsof je een geluidsopname van een mobieltje tijdens een concert aan het beluisteren bent (erg lelijk dus). Andere EQ instellingen als Deep of Electronic zijn dan minder erg, maar toch klinkt het minder goed dan als ik EQ uit heb staan.

Het kan best persoonlijk liggen, maar op de iPod klinkt elk instrument/laag als een apart onderdeel, terwijl op mijn Philips alles mooi gecombineerd werd tot een mooi geheel.

4. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Ik ervaar ook precies hetzelfde.
    Muziek op mijn vorige iAudio klinkt ook veel beter dan op de iPod.

5. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat ook aan een Cowon te denken als alternatief. Nu hopen dat Apple dit nog accepteert, aangezien het toch wel duidelijk in de voorwaarden staat (en ik geloof zelfs wettelijk verplicht is).

Als Apple inderdaad mijn iPod terugneemt en het geld terugstort, dan verdienen ze wat mij betreft eigenlijk wel een prijs voor beste service. Tot dusver over de service enorm tevreden.:thumbs:

6. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Ik denk dat terugbrengen lastig wordt vanwege de krasjes, die winkel kan de Ipod nooit meer als nieuw verkopen. Hoop het natuurlijk wel voor je!

7. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Dit staat in de wet ;)

Als u iets koopt op afstand, hebt u een bedenktijd van 7 werkdagen. Binnen deze tijd bepaalt u of het product u bevalt of niet. Daarvoor mag u het product uit de verpakking halen. Het is daarbij wel de bedoeling dat u de verpakking zo veel mogelijk heel laat. Maar de verpakking moet dan wel makkelijk te openen zijn. Als u het terugstuurt, moet u het wel weer netjes inpakken.

Q : Mag u het product in gebruik nemen?
    A : Nee, u mag het product niet in gebruik nemen. Want de ondernemer moet het product weer aan iemand anders kunnen verkopen als u het terugstuurt.

Q : Wat mag u wel doen?
    A : U mag hetzelfde doen als wanneer u iets in een winkel koopt. Zo mag u een laptop of televisie aanzetten om te kunnen beoordelen. Maar bijvoorbeeld een wasmachine laten draaien mag niet.

8. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Je hebt hem wel in gebruik gehad maar als je hem compleet restored kunnen zij dat toch niet weten?

9. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Maar dat laatste is wel een beetje verwarrend. Want, wil ik de iPod beoordelen, dan zou ik eigenlijk wel nummers moeten luisteren, die er niet al opstaan. En zodra ik nummers erop zet, neem ik het product in gebruik? Straks maar bellen, als het niet lukt hoop ik dat ik het op Marktplaats kwijt kan raken, maar dat zie ik eerlijk gezegd somber in, als ik de andere advertenties bekijk. En aangezien de meeste mensen waarschijnlijk liever een iPod Touch of iPhone kopen.

10. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de mijne paar weken geleden voor 170 verkocht ;)

11. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is heel netjes! :eek:
    Ik kan al bellen, laat ik dat dan maar doen...

EDIT: Afwachten maar. Nu maar hopen dat de krasjes inderdaad minimaal zijn (ik geloof van wel, maar ga niet het hele pakket weer uitpakken, dat kan het alleen maar erger maken)

Laatst bewerkt: 2 mei 2011
  12. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Nog meer mensen problemen met applicaties die vaak crashen op hun iPhone? Vooral de camera-app sluit om de haverklap af. Zowel in de camera-app zelf als in andere apps.

Ook mijn batterij gaat enorm snel leeg. In twee uur tijd, waarin ik hem nauwelijks heb gebruikt (ben aan het werk) is hij nu al naar 68% gedaald.

13. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Momenteel problemen met mijn iphone 4. Ineens zijn alle foto's heel wazig (je zou bijna zeggen vieze lens). Meer mensen die hier last van hebben?

14. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Wanneer komt de centIpad eigenlijk uit? :+

15. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Vorige week de witte iPad 2 besteld via Apple. Het duurt echter pas tot 20 mei voordat ik hem heb :mad:
    Kan niet wachten om ermee aan de slag te gaan!

16. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Dat is wel erg lang. Die van mij 2 weken geleden op een dinsdag bij Dixons besteld. Vrijdag verzendbevestiging en zaterdag in huis.

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Komt omdat Dixons met hun interne voorraad schuift. Als je bij Apple besteld duurt het minimaal 2 weken.

18. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Gisteravond eens mijn screenprotector van m'n iPhone 4 verwijdert en pff wat is dat plastic vies geworden zeg. :eek:

Heb misschien ook het gevoel dat hij nu wat directer reageert zonder screenprotector, maar dat kan ook tussen de oren zitten.

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dat is logisch, dat hij directer reageert zonder protector. Je zit dan direct op het glas i.p.v. een plastic laag. Daarom gebruik ik ook geen screenprotector.

20. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Dat is ook logisch natuurlijk i know. Merk daarom ook dat ik wat minder foutjes maak in de juiste letter intypen, want voorheen wilde ik nog wel eens de letter naast degene die ik moest hebben intypen.

Ik laat hem nu ook gewoon zonder protector.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina