Yup, D-pad is wel wat groter, dus moest er even aan wennen. Maar het is onmogelijk als je naar beneden drukt dat het ineens naar achter is!
Ik moet hem vandaag of morgen ook binnen krijgen, ben benieuwd! Is de game trouwens gewoon speelbaar met een standaard controller of is het dan echt kut?
Ik ben toch wel blij met mn fightpad. Speelt echt ideaal Al moet ik nog steeds wennen dat Block een knop is en niet gewoon naar achter drukken
Verkoop of ruil je hem. Ik ben pas net ermee aan de gang gegaan vin et wel weer heftig. Laatste coole mk wat ik hiervoor speelde was op de 16 bit megadrive deel 3..
Is dit spel ook een aanrader als je niet eerder een echte fighter gespeeld hebt? Ik vind het er wel leuk en lekker old school uitzien maar weet niet of het me echt ligt, is het makkelijk om in te stappen?
Bij mij ook hoor, maar ik heb dat al snel met spellen. Is vaak leuk voor drie avonden en dan is het klaar. Dergelijke spellen zijn ook vaak wel eentonig, het is immers enkel vechten en telkens op dezelfde plek... of er nu 10 of 20 stages zijn. Zal deze nog wel erin doen om met vrienden te spelen en als er weer dingen te downloaden zijn. Verder misschien een enkele keer de tower nog doen. Heb er iig alweer erg van genoten en was het wachten meer dan waard.
In welke map komen de hidden kombatant voor? En waar moet ik opletten en hoe zorg ik ervoor dat we vechten?
http://gametipcenter.com/mortal-kombat-2011-version-how-to-fight-hidden-kombatant-jade Kijk ook naar de related posts.
Erg vet spel, maar ik merk wel dat ik er echt geen reet van kan! Kan nu net met Kabal en Ermac een paar combo's aan elkaar stringen, maar ik kan nou niet echt zeggen dat ik het heel erg soepel kan, dat terwijl de AI me soms in de dikste combo's trapt en online is het soms al helemaal huilen! Daarnaast vind ik de story mode erg leuk gedaan, maar is het soms echt belachelijk wat er van je gevraagd wordt. Zo ben ik nu bij.. [SPOILER1]Cyber Sub-Zero vs Goro EN Kintaro. Om één of andere reden doet de X-ray van Cyber Sub-Zero het trouwens niet bij mij, iemand enig idee?[/SPOILER1]