The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 6 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Laatst bewerkt: 26 apr 2011
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Heb even gezocht voor je, het bleek CVG te zijn en niet IGN. IGN zegt juist het tegenovergestelde eigenlijk...dit is CVG

    Howard is battering his opponent with his shield, as well as taking swipes with his sword. The combat hasn't moved on loads since the last iteration in terms of the way they play out; if you ask us, enemies still react far to little to being slashed and shot with arrows until the final blow when they reel backwards and collapse on the floor.

    IGN...

    It's clear Bethesda's spent time working on the animations with its new Creation engine, as the sword swings and mace slams of combat have a more natural look. Bandits stagger and sway and your screen and equipped gear shake as slashes are exchanged.


    Hoewel...volgens mij zijn het beide andere dingen..ah well.
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Nah, IGN zegt gewoon dat de animaties verbeterd zijn en dat vijanden ook meer bewegen als ze geraakt worden. Maar uit hun tekst is niet duidelijk of dit over de combat in zijn algemeenheid gaat, of alleen over de executions waar ze bij CVG wel enthousiast zijn.
     
  4. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Finishing moves zijn toegevoegd, dat vind ik ook wel meetellen. :cool:

    Magic is compleet opnieuw gemaakt, range combat met de boog is ook aangepast. Alleen hoe stealth en melee-combat zal gaan is nog een beetje onduidelijk. We weten dat stealth krachtiger is gemaakt waardoor stealth ook leuk wordt op een hogere difficulty. Melee zal waarschijnlijk wat gevarieerder worden(meer afwisseling in animatie) en de AI slimmer.

    Het zal waarschijnlijk gewoon de traditionele TES combat worden maar dan aangepast/verbeterd.
     
  5. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Beetje offtopic, maar weet iemand waar Oblivion GOTY te krijgen is?
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.053
    Leuk Bevonden:
    9.610
    In stores volgens mij lastig te vinden, tweedehands valt er nog genoeg te vinden, ebay, marktplaats etc.
     
  7. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Heb hem tweedehands bij Gamemania ooit voor 10 euro opgepikt.
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.053
    Leuk Bevonden:
    9.610
    Een mooi nieuw uitgebreid interview met Todd Howard geplaatst op GameTrailers.com. Het hele interview duurt ruim een kwartier. Er wordt gesproken over wat er verwacht kan worden in Skyrim. Hierin worden eigenlijk al het nieuws verteld wat er met het afgelopen persmoment is bekend gemaakt.

    Deel 1Deel 2
     
  9. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Oh jammer, dat stukje is gewoon geknipt uit een GT TV aflevering. Dit was toch die ene met de grap of je ook als een Draak kan spelen?
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Yep, helaas echt niets nieuws, niet één stukje nieuwe gameplay. We moeten nog maar een maandje wachten voordat we dat zien denk ik :)
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    New Elder Scrolls V: Skryim details emerge, talk of creatures, races, and AI

    Elder Scrolls V: Skyrim director Todd Howard has divulged new details regarding the game, giving insight on everything from racism causing a clash between Nords and Elves to new details on creatures and some of the major cities. In his recent interview, Howard also talks about having a new system to push more polygons and how would allow for more characters on screen.

    "We wouldn't have to make as many choices between how many polygons or memory do we put into the environment versus the people," Howard said. "The bigger cities still have walls that load you, so if we were on a next gen system that's something we wouldn't have to do."

    Other details from the interview include:

    - Traps are more exciting and found in more areas as well as more puzzle type areas
    - Alchemy has seen some minor tweaks, "works differently than Oblivion"
    - More than 120 dungeons, plus over a 100 points of interest (side encounters)
    - The Nine Divines and the Daedra are in the game, some of them offering unique quests.
    - There are mammoths, wolves, deer, elk and rabbits.
    - Mammoths are often near Giants.
    - Story behind Giants and why they live in the wilderness
    - Radiant AI for NPC's include new animations to have them taking out various tasks such as cooking, building armor, working on leather, doing jobs, etc
    - Special menus for such skills as cooking.
    - There are raw and cooked versions of each food.
    - Some are small dungeons spanning 15mins, to large 1-2 hour massive lairs
    - In addition to using guilds, Bethesda is looking to provide top notch gameplay mechanics for warriors, wizards, and stealth players

    http://www.psuni.com/new-elder-scrolls-v-skryim-details-emerge-talk-of-creatures-races-and-ai-8041/
     
  12. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Dungeons die een tot twee uur groot zijn? Holy! :eek:

    Wel supervet natuurlijk. Ook dat er mammoeten en rendieren inzitten! :D
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Maar de steden hebben nog steeds aparte laadtijden? Zonde! Ach, voor de rest klinkt het super!
     
  14. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik hoop wel dat ze niet gaan overdrijven met die traps. Dat je met een slakkentempo ergens langs moet omdat je om de 5 meter een draadje door moet hakken. Ik denk dat het dan snel vervelend gaat worden.
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.300
    Leuk Bevonden:
    4.766
    In Oblivion waren er ook niet overdreven veel traps. Zelfs heel weinig moet ik zeggen. Vertrouw de ontwikkelaar er maar op dat dat wel goed zit. Zoniet, dan vind je het wel terug in het nadelen gedeelte van verschillende reviews.
     
  16. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
  17. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    ;ik heb de aflevering van Gamekings gister ook gezien, maar ik vond het nogal tegenvallen. Het was meer Oh Oh Tirol dan wat nieuwe informatie over de game.
     
  18. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Aparte laadtijden? :eek:
     
  19. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Alleen de (super)grote steden dan lijkt me. Waar je vaak zelf al een half uur in bezig bent voor je weer verder gaat of zo.
     
  20. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Jup, maar hoe zit het met gebouwen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina