Dat zou ik ook raar vinden, je bepaalt toch eerst een feature set, kijkt of dat haalbaar is en maakt het dan bekend?
[yt]4nMtUpObE-s[/yt] p0rn? PGR Is ongetwijfeld een troll of een fake. Maar hopelijk is het PGR deze E3!
Dat filmpje is toch al eeuwen oud? Dat heb ik ergens voor de Kinect reveal ook al voorbij zien komen volgens mij
Als dit jaar geen Youtube of een Internet Browser op de Xbox live komt, dan weet ik het ook niet meer......
zit ik niet echt op te wachten.. wtf moet ik met youtube op mn 360? net zo nuttig als die facebook die ik nooit gebruik
Ik wil die dingen alleen als ik het tijdens het game in de guide kan gebruiken, anders heeft het geen meerwaarde om het op mijn 360 te hebben.
Als ik op m'n Xbox zit, staat me laptop er 2 meter vanaf en ook aan voor beetje muziek tijdens gamen. Als ik Youtube wil, kijk ik wel via me laptop eventjes . Ja oké het is leuk Youtube op een groot scherm, maar het gaat na een tijdje toch vervelen. Net als Twitter, dat gebruikt men ook weinig via de Console omdat tegenwoordig het via mobiel enzo kan. Waarom moeilijk doen via de console waar typen langer duurt. Ik game liever in die tijd dat ik onnodig tweet dat nergens over gaan. Twitter was beter voordat de jeugd ermee begon, nu is het vol met gescheld en andere crap. Ik had twitter omdat ik Ajax, E3 etc volgde.
Precies! Facebook en Twitter is in essentie leuk, maar aangezien je het alleen kan gebruiken via een traag en lelijk systeem op het Dashboard, gebruik ik het nooit. In de Guide zou ik het fantastisch vinden, net als Youtube en het browsen van internet.
Microsoft wilt bewust geen internet browser in haar netwerk vanwege mogelijke hacks (denkt aan sony )
Als dat komt dan mag daar eindelijk wel eens een codec update in komen. MKV en sub support. Maak van dat ding nou eens een mediaplayer.
Gaat niet gebeuren, profijt van Video Marketplace gaat dan (hoogstwaarschijnlijk) alleen maar achteruit.
Trouwens, waar slaat de naam Xbox 720 op? Komt van de PU.. 720 is gewoon bedacht.. (360 + 360 = 720..) De naam van Xboxworld: Xbox 1080, ik vraag me af of dat te maken heeft met 1080i / 1080p?