[XOne] Fable 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 31 okt 2010.

  1. Steadyrabby

    Steadyrabby ***

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    CD laten polijsten, Game geïnstalleerd. nu doet Fable III het weer prima !!

    @CRonaldo7
    Doe de game in je 360, start de game niet op, kies in "my xbox" voor game details (Y), dan install game op je hard drive,
    dan moet het lukken, of je moet net als ik je CD laten polijsten ;)
     
  2. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Ok, maar kan je dan als ie zeg maar geinstalleerd is gewoon altijd spelen ookal doet ie het niet als je hem zeg maar niet hebt geinstalleerd?
     
  3. Steadyrabby

    Steadyrabby ***

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Yup, want dan leest ie de data van je Hard Disk en niet van je CD :9
     
  4. Seh

    Seh Guest

    Ik heb Fable 3 net binnen, ik heb genoten van Fable 1 & 2 dus ik ben benieuwd. :D

    Het begin filmpjemet die kip is iig awesome. _O_
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 mei 2011
  5. Steadyrabby

    Steadyrabby ***

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0

    Dan kun je dat filmpje HIER ook posten :D
     
  6. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Traitor's Keep gedownload en ja hoor weer een dlc vol met glitches en glitched achievements. Moeilijk he een normale maken!?

    Gebruik in ieder geval niet meer Reaver's Wheel in zijn mansion als de de traitor dlc heb gedownload. De quest start niet en je zal vast zitten in de kamer. Als de game saved kan je niks meer. Die van mij heeft niet gesaved en heb gedashboard. Kon dus verder met de game. Maar wel met een quest weer in me log die ik al had gedaan en die je nodig hebt om verder te kunnen in een cave. De questgiver is verdwenen. Hierdoor kan ik nu ook niet meer alle boeken en sleutels halen.

    Je hebt 3 achievements waar je boeken moet zoeken in de dlc. 3 x 5/5. Als je aan 1 van die achievements begint maak hem dan af zonder de game af te sluiten en pak ze alle 5 anders reset de counter.

    Edit: Heb in iemand anders zijn wereld dat boek en de 2 sleutels in die cave gepakt. Dat werkt ook niet.
     
    Laatst bewerkt: 5 mei 2011
  7. Forsythia

    Forsythia Darkling

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Belachelijk inderdaad dat er dergelijke bugs in de game zitten. Kan me nog herinneren dat Fable 2 ook zo'n afgrijselijke bug had, dat je gewoon niet verder kon in de game. Gelukkig kwam daar wél een patch voor, wat ik voor deze (Reaver's Wheel) niet meer zie gebeuren. Het is net of ze hun shit niet testen bij Lionhead. Waarom kunnen andere devs het wel en lukt het Lionhead na 3 games nog steeds niet?
     
  8. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    De LE is nu (alleen vandaag dacht ik) 30 euro bij Bol.
    Aanrader of niet? Ik vond deel 1 erg tof en deel 2 een stuk minder.

    EDIT: nevermind, is al besteld :)
     
    Laatst bewerkt: 28 mei 2011
  9. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Heb wel nog één vraag. Was net weer even Fable II aan het spelen en mijn held is hartstikke dik (omdat ik steeds dingen eet voor health). Wordt je in III ook zo snel dik? Anders ga ik niks meer eten :+
     
  10. Forsythia

    Forsythia Darkling

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, in Fable 3 wordt je ook erg snel dik. Maar dan moet je gewoon een berg potions meenemen, dan heb je eten niet nodig. Of je moet je natuurlijk houden aan een dieet van selderij. :p
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313

    [​IMG]
    [​IMG]
    Fable III Demo
    Bestandsgrootte: 1.85 GB

    [​IMG]
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Wat is dat toch met die demo's die veel later dan de release uitkomen? :+
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Om de laatste twijfelaars over de streep te trekken? :+

    Zoals ik. Want ik heb nog geen Fable 3.

    ...Al was het wel handiger geweest om het iets korter op de release te doen, maar goed. Toen was het niet nodig. De sales zullen wel aan het inkakken zijn. Even opnieuw onder de aandacht brengen is mijn gok.
     
  14. Madsamke

    Madsamke Active Member

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    vorige week erg leuke (vrijdag)deal via Bol.com de limited edition voor nog geen € 30 besteld. veel goedkoper (nieuw) wordt ie volgens mij niet...

    limited versie verder echter niet zo speciaal, puur besteld om de in-game extras (boxer ras als hond)

    wel sneu voor de gasten wat er € 80 voor hebben betaald.maja bij welke limited versie is dit niet na een poos.
     
  15. Obelysc

    Obelysc Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nog opzoek naar iemand die met mij 3 achievos wilt halen, het gaat om deze 3:

    Long Distance Relationship
    Cross-Dimensional Conception
    Online Merger

    Zelf heb ik een female poppetje. Laat maar wat weten. :)
     
  16. cjr stone

    cjr stone Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil wel :)
    Vanavond alleen geen tijd =(
     
  17. Obelysc

    Obelysc Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook niet echt, andere keer. :9
     
  18. Seh

    Seh Guest

    Heb de game gespeeld totdat ik koning was, daarna nog een x aantal opdrachten gedaan. Maar vind de game toch minder leuk dan toen ik nog geen koning was. Hebben meer mensen hier last van?8)
     
  19. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep,op het einde was die niet meer zo leuk vond ik ook,voor de rest is het een topgame !
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik was net bezig met een bepaalde battle en toen ineens een baas gevecht...cutscene en credits en ik had echt zoiets van...WTF?! Dit kwam echt uit het niets en het valt me ook zwaar tegen.

    Inderdaad, zodra je koning bent ..moet je gewoon wat keuzes maken door naar de throne room te lopen, een beslissing maken, soms een kort questje doen ervoor en dan
    is het allemaal maar gauw afgelopen.

    Ze hadden dit alles veel epischer kunnen en moeten brengen ,maar dat is hun ook niet gelukt met Fable 2. Ik ga nu een beetje rondkijken in Albion, om te zien of je echt de veranderingen ook kunt zien, misschien daarna beginnen met evil playthrough. Maar ik vind de game uiteindelijk gewoon nice maar ook niet meer dan dat. Al die features die Molyneux altijd beloofd zitten er in, maar ze klinken altijd revolutionairder dan dat ze daadwerkelijk zijn.
     

Deel Deze Pagina