Ik ben blij dat ik mijn CC niet heb gekoppeld aan mijn PSN. Vooruitzeinde blik denk ik. Volgens mij heb ik niet eens echte NAW opgegeven, maar dat weet ik niet meer zeker. Als het weer online is maar eens kijken hoe groot de schade is. Met het nieuwsbericht van vandaag is het toch allemaal wel erg knullig en laks van Sony ...
Plus wordt gekoppeld aan het hoofd-account van PSN Zou te maken kunnen hebben met de overzetten naar de nieuwe servers
Europas is de bok: http://kotaku.com/#!5797858/more-than-12700-credit-cards-stolen-from-sony-online-entertainment ik ga mijn cc maar even goed in de gaten houden. Het is een database van 2007. Hoe lang zijn cc's geldig van Visa? edit: http://www.nu.nl/games/2506071/nederlanders-dupe-van-kraak-netwerk-sony.html
Ik vraag me af he. Ik heb vorig jaar een nieuwe cc gekregen. Die staat dus niet in de 2007 database. Moet ik mij toch zorgen maken. Die cc die er in zou kunnen staan is de oude maar die doet het allang niet meer
Lol, wanneer PSN weer online komt heb ik echt shitloads van Trophies te syncen, 100+ . Ik kan niet wachten tot PSN weer online komt want ik zou namelijk Portal 2 wel online spelen met wat vrienden via steam, ik heb alle Single Player trophies al dus ik heb daar niet meer zoveel te doen.
Schitterend, belde de bank om mijn cc te laten blokkeren. Zegt die miep bij de ING dat zij als bank hebben besloten geen cc te blokkeren. Wablief? Volgens mij bepaal ik dat zelf wel. Vervolgens wilde ze me uitleggen waarom niet en dat ik gewoon mijn afschrijvingen in de gaten moest houden. Tuurlijk, en als het is afgeschreven dan kan ik lekker achter mijn eigen centjes aan zitten. Doei, dacht het ff niet. Natuurlijk, de kans is groot dat er helemaal niets gebeurd, maar ik ben dit soort dingen liever voor. Ik heb liever dat ik onnodige voorzorgsmaatregelen neem dan nodige voorzorgsmaatregelen niet heb genomen.
Dat wil ik ook weten. Ik heb net een maand een nieuwe CC en die helaas wel net voor de crash aan PSN gekoppeld. Staat die dan dus niet in de 2007 database?
zoals ik het begrijp niet nee. Ik laat mijn cc niet blokkeren trouwens, ik zie niet zo snel iets mis gaan als ik heel eerlijk ben.
Ik maak me er zelf ook niet zo druk om, en als er toch iets fout gaat dan ben je er toch wel beschermd voor.
Precies, cc maatschappijen hebben ook aangegeven dat het onnodig is. Je moet gewoon goed je afschriften in de gaten houden. En als er iets verdachts is gewoon melden. Je ben er tegen verzekerd.
Omdat het niet duidelijk is wat er precies is gebeurt en welke gegevens er zijn gestolen heb ik besloten mijn cc wel te blokkeren. Ik verwacht ook geen problemen, maar zoals ik al zei, ik neem liever onnodige voorzorgsmaatregelen dan achteraf moeite te moeten doen om mijn geld terug te krijgen. Een belletje plegen en je oude cc wordt geblokkeerd en binnen 2 weken heb je weer een nieuwe.
Ik heb ook met mijn ing gebeld en die zei precies hetzelfde tegen mij. Ik wacht nog wel ff af want ik heb vorig jaar een nieuwe cc gekregen en die is volgens mij niet gekoppeld aan me psn maar ik weet het niet zeker
Geen SOE games gekocht/gespeeld. Geen CC gekoppeld aan PSN account. Pas 2011 PSN account aangemaakt. Ik denk dat ik lucky ben
Dat maakt niet veel uit. Al heb je het maar een uur aangemaakt voordat PSN gehacked werd; je gegevens liggen nu op straat.
Meh,.. maakt me weinig uit wat ik krijg maar ik zou nou toch wel erg graag mn Portal 2 voor de PC willen kunnen activeren
Ik ook wel, en uiteindelijk Portal 2 online kunnen spelen natuurlijk. En PSN is verwacht ergens deze week, er is volgens mij nog geen exacte datum aan ons gegeven.