[XOne] Assassin's Creed: Revelations

Discussie in 'Games' gestart door Victor., 2 mei 2011.

  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Dulle is gewoon jaloers omdat hij het topic niet heeft gestart. :+
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dat mag ook gewoon hoor! Geen enkel probleem.

    Inmiddels is het hier echter zo gewoon worden dat DulleNL nieuwe gametopics aanmaakt, dat mensen schrikken als dit eens niet zo het geval is. :+ Daarnaast is DulleNL een expert op het gebied van de forum tags en knutselt hij altijd heel mooie topics in elkaar. Vandaar dat jouw openingspost een beetje buiten de boot valt. ;)

    Wat je kan doen, en wat onze forummoderators ook het liefst zien, is dat je het standaard format voor topics gebruikt en dat invult voor dit topic. Je kan een kijkje nemen op het Xbox 360 Games Forum in andere gametopics om te zien wat ik bedoel.

    Wat betreft Assasins Creed: Revelations. Gisteren Brotherhood uitgespeeld en ben nu weer helemaal mee! Ik ben blij dat de subtitles Revelations is, want de makers mogen wel het een en ander uitleggen wat mij betreft. 8) Echt, hoopte ik dat Brotherhood antwoorden zou geven op al mijn vragen uit Assasins Creed 2, wordt het alleen maar vager!
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik zie het pas als uitmelken als de kwaliteit achteruit begint te gaan. Dan mogen ze toch echt een pauze nemen. Maar tot nu toe zijn de AC games alleen maar beter geworden. :cool:

    Op zich wel jammer van de spin-offs; het wordt gewoon tijd voor een nieuwe setting. Met Piraten! :D
    ghehe, zo belangrijk zijn topics niet voor me. :+ Wie een topic aanmaakt kan me gestolen worden. Deze keer had ik gewoon al een startpost klaar staan maar uiteindelijk besloten niet te posten. 'Ik zet het pas online als ie echt bevestigd is, anders gaan mensen zeuren'.

    Oh well... Weet ik iig zeker dat ik spoilervrij blijf voor de release aangezien ik deze keer de startpost niet bij hoef te houden! ;)
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Geschiedenis?
    Het is allemaal fictie he 8).
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    En voor zover ik weet met een leuk vleugje waarheid. ;) Of Brotherhood moet opeens een héél andere richting zijn ingeslagen. :+
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Ja er zit wel een vleugje waarheid in ja, en dat mysterische maakt het juist supertof, maar om te zeggen dat je deze game vet vind omdat je van geschiedenis houdt is ook weer wat 8).
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    In één van die art plaatje ziet hij er wel heel erg futuristisch uit zeg, dat kostuum dan.
     
  8. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Hmm, interesting, maar een katana? Yes please!

    Al ziet die cyber/steam iets assassin er ook erg vet uit.

    Het zou natuurlijk zich ook in Nederland kunnen afspelen met Arend!
     
  9. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.854
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Ik vond dat pistool prima in Assassin's Creed 2. Het was niet alsof het daarmee in een shooter veranderde ofzo. Het was gewoon een 'knalbuis', gemaakt door DaVinci. Vond het er prima bij passen eigenlijk.

    Ik hoop op een setting in Azie, want dat lijkt me weer een hele originele toffe setting waarmee je heel veel kunt in die AC-stijl, zoals verschillende clans, verschillende martial arts, schitterende steden en omgevingen, etc etc.

    Als je nu weer in Europa zit dan heb je toch weer een beetje diezelfde kleuren, marktpleinen, bouwstijlen, etc.

    Een pijl en boog zou ik trouwens ook wel eens tof vinden. Dat miste ik een beetje in AC2.
     
  10. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja, maar meer in de zin van dat Assassin's Creed in de Hoge Middeleeuwen afspeelt en Assassin's Creed II + Brotherhood tijdens de Renaissance. En dat je gewoon in nagemaakte steden loopt - ook al lijken ze lang niet 100%. ;)
     
  11. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.854
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Veel van de personages en gebeurtenissen die je tegenkomt in Ass. Creed 2 zijn toch ook gebaseerd op echte personen en en gebeurtenissen? Incl. de echte namen!? Dat vind ik juist wel leuk eraan, dat je je daar een beetje tussen begeeft...
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Vandaar dat ik zeg dat het deels op waarheid is gebaseerd maar bij lange na niet als historisch kan worden bestempeld?
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Als je van geschiedenis houdt, kan je heel goed juist daarom Assasins Creed extra leuk vinden! De locaties, de personages, de kleding en ALLES wat je ziet heeft een authentieke historische look. Daarnaast bevatten AC2 en Brotherhood een heel uitgebreide database!
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Jup, vandaar dat het ook 1 van mijn favo 360 games is ;).
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Me 2! :D
     
  16. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel ook eigenlijk meer wat Willem bedoelt.

    Maar hoe krijg ik zo'n opmaak als in alle andere topics? Met die groene lijnen? Dat moet ik even weten, dan kan ik na m'n lunch het topic even "pimpen". :+
     
  17. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
  18. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854


    Nice, Istanbul! :eek:
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Ik moet Brotherhood nog steeds uitspelen en daar ben ik nog maar aan het begin. 8)

    Verder wel een nice startpost.
     

Deel Deze Pagina