Vond 'm wel lachen . Vind die vader van Barney wel lachen opzich, hij is iig niet zo irritant als in 3rd Rock From the Sun.
Spoiler Gelet op wat Barney eerder in de aflevering zei zal het wel Robin worden helaas. Verder wel aardige aflevering.
Spoiler Robin mocht niet single zijn van Barney bij het ontmoeten van zijn pa en moest dus de partner van Ted spelen omdat zijn pa anders zou vragen waarom Robin en Barney niet samen zijn omdat dat hem eigenlijk een geweldig gevoel gaf. Zoiets. Klinkt een beetje vaag om het zo uit te leggen.
Spoiler Denk ook dat ze op Robin doelen zeker nu er voor haar ook een nieuwe love interest geïntroduceerd is.
Als is het Ranjit die het gaat worden, zolang we maar weer eens een paar toffe Barney quotes krijgen. Te lang geleden dat ik een suit up heb gehoord of hem heb zien lasergamen. Gelukkig ging ie wel weer magic gebruiken.
Heb nu in iets meer dan twee maanden tijd ALLES gezien tot nu toe ! Wat een geweldige serie is dit zeg! Baal nou dus dat ik alles gezien heb en nu dus in mei nog maar 3 aflevering te gaan heb en dan weer tot seizoen 7 moet gaan wachten !
Ik ken het gevoel, iets te goed zelfs. Ik heb zelf de hele serie van begin tot eind in 1,5 week gekeken. Ik zou bijna zeggen dat er ontwenningsverschijnselen op kwamen dagen toen ik ineens moest gaan wachten op nieuwe episodes
Nope, 2 mei pas komt 'The Perfect Cocktail'. Dit kun je btw allemaal vinden op mytvshows.org, best handige site.