Deal. Miem nl 1 - 4 Successively (Panathinaikos - Inter Milan) Miem nl 0 - 7 Successively (Arsenal - Real Madrid)
Jah echt een hoger niveau voor mij ben ook niet meer zo'n Die Hard als vroeger zie ik wel Erg goed spel van Successively Cisse had weinig te zeggen. :b:
Heb wel respect voor je dat je met Panathinaikos zo goed kan spelen. Ben stiekem een groot van van Djibril Cissé.
Thx :b: Hij is ook een geweldige speler hopelijk haalt een grote club hem deze zomer. Edit : ik had ook geen Arsenal moeten pakken speel beter met Panathinaikos, zowiezo had ik niks in te brengen maar toch, de beste tegenstander voor mij sinds Fifa 06
Haha, ik ga stuk hier. Ik wil overigens ook wel een pot tegen je Cronaldo. Voeg me maar toe, ben alleen niet vaak online, interesse in 't gamen een beetje verloren dus ik speel zelden Fifa.
Oh wil ik ook wel hoor, iedereen mag me toevoegen. Liefst 4 sterren teams though, veel leuker dan al die overpowerde clubs.
Ik heb je nog niet verwijderd!!! Volgens mij moet ik je nog accepteren Maar Daz volgens mij heb ik jouw al in mijn friendslist. Ook maar is een potje spelen.