Virtua tennis 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door svenn15, 22 mrt 2011.

1. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ontwikkelaar:confused:EGA

Uitgever:confused:EGA

Genre:confused:port

Platform(s):Xbox 360/Ps3/Wii

Releasedatum:29-04-2011

De grootste sterren van de wereld zijn terug
    De beste spelers van de wereld zijn terug, samen met de spannendste en meest veelbelovende rivalen. Een sterrencast van 19 spelers met onder andere Nadal, Federer, Murray, Sjarapova, Wozniacki en Williams.

Hoofdbandjes in de aanslag
    Spelers kunnen nu nog realistischer spelen met de nieuwe bewegingsgevoelige besturing van Move, Kinect™ en Wii MotionPlus

De tennisroem wacht
    Door de volledig nieuwe World Tour wordt de VT-carrièremodus helemaal 'RPG'. Elk besluit beïnvloedt de carrière van een speler, waardoor geen loopbaan ooit hetzelfde zal zijn. Dit moet de replay value verbeteren en zorgt er ook voor dat je buiten de baan bekend raakt.

Een echte online hub voor onze community
    Het nieuwe online centrum biedt de eerste boeiende online tenniservaring ter wereld. Het matchmakingsysteem, dat is ontwikkeld met de populaire technologie van Virtua Fighter 5, belooft spannendere games, en online toernooien moeten leiden tot de kroning van de ultieme Virtua Tennis-kampioen.

Beleef de emoties
    Een gloednieuwe baanfunctie zorgt voor betere wedstrijden. Bouw tijdens een wedstrijd de Match Momentum-meter op en voel hoe je steeds meer in vorm raakt en steeds meer vertrouwen krijgt, om uiteindelijk ballen te slaan waar stervelingen alleen maar van kunnen dromen.

Maakt minigames weer leuk
    De VT-minigames breken met het verleden, bevatten nieuwe weersomstandigheden en concentreren zich daadwerkelijk op multiplayeractie, zodat spelers een echte alternatieve modus krijgen waarin ze zowel met meerdere spelers als online kunnen spelen.

2. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is mijn eerste gametopic dus graag zou ik horen wat er beter kan !

3. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    [yt]XE8tek2IKDg[/yt]

@Sven: Je kunt dit om het bericht heen plaatsen
    ...
    dan krijg je zo'n kadertje eromheen. Maar ziet er sowieso prima uit :thumbs:

Edit: Moet je even mijn bericht citeren om die tags te zien.

4. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Voor de ps3'ers onder ons (ik dus :p):

Today we are pleased to let you in on new exclusive PlayStation 3 content for Virtua Tennis 4™. Playable from the moment you load up the game, PS3 tennis fans will be able to get their hands on tennis legends Boris Becker, Stefan Edberg and Pat Rafter. There will also be two exclusive mini-games: Pin Crusher and Net Blitz. Playable with control pad, Pin Crusher lets you scatter bowling pins using your serve, and for the PlayStation Move lovers, Net Blitz challenges people to rack up high scores by returning balls into increasingly small nets.
    Additionally, a new mini-game is under development for PlayStation Home Central Plaza and is timed to launch with the start of the French Open. If your score is high enough you will be able to check it out from May 22.

Virtua Tennis 4 is slated for release on May 10, 2011. For more information about the game, please visit www.sega.com/virtuatennis4

5. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Hoofdletter T in de titel. Ziet er lelijk uit nu. Beetje mierenneukerij

6. Steadyrabby

Steadyrabby ***

Leuk Bevonden:
    0
    De 2e Tennis game van dit jaar, VT4 is mega arcade als je TS4 ook gespeeld hebt. Het is ff wennen, zoals bekent zitten er weer van die grappige minigames in. Spelers zien er wel beter uit als in TS4. Ik moet hem echt langer spelen om te zeggen, welke van de 2 beter is. De een vind Arcade ( VT4) leuk, de and Simulatie (TS4) dat is het grote verschil.......

7. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben hem nu aan het spelen.
    Zal mijn mening hier binnenkort eens weergeven.

8. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Waar blijft die mening? ;)
    Ik heb het idee dat VT4 niet eens in de schaduw mag staan van Top Spin.
    De reviews zijn ook slechter dan die van Top Spin.

9. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Speel hem nu een tijdje en als grote fan van virtua tennis ben ik niet helemaal tevreden.
    Qua gameplay is het een grote vooruitgang dan de 2009 versie maar hij kan niet tippen aan virtua tennis 3.

De carrière met het ganzenbord is leuk gedaan maar gaat snel vervelen.De minigames zijn leuk maar na 2 a 3 x ze gespeeld te hebben dan heb je het ook wel gehad.

Qua gameplay zit het wel goed en na even spelen speelt hij wel lekker.
    Je kan het helemaal niet met topspin vergelijken maar mensen die virtua tennis gewoon zijn gaan het wel leuk vinden.

Online ook even getest en daar ben ik toch niet zo enthousiast over.
    Een tegenstander vinden lukt redelijk snel maar dan een wedstrijd voltooien gaat echt erg traag. Telkens je een punt maakt laat die een hele replay zien die je gewoon niet kan doorspoelen.

Ook de kinect functies getest en die functie had er voor mij gewoon niet in gemoeten.
    Speelt gewoon niet lekker vind ik.

10. Steadyrabby

Steadyrabby ***

Leuk Bevonden:
    0
    Ganzenbord idee is leuk gedaan, en sommige minigames ook, idd het begint snel te vervelen. Ook mis ik een 2e of 3e outfit voor een Speler.
    Wat er nu inzit is allemaal van halverwege 2010, En wat Smash Court Tennis wel had is: Hawk-Eye :p Geen van deze 2 tennis games hebben dat. En je wil ook de officiele toernooien spelen, niet de England Open of zoiets.

11. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nog iets erg storend.
    Telkens als ik wil meedoen aan een groot toernooit begin ik met mijn fitheid balk voledig vol.
    1 x in de finale is die bijna leeg en krijg je de melding dat je enkel blessure hebt en maak je dus geen enkele kans in de finale omdat je mannetje dan erg traag is.

12. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Klinkt niet al te best dan.
    Dat je blessures kan krijgen vind ik echt zo lomp.

13. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Man man 3de grote toernooi op rij een blessure in de finale.

14. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Gameplay van virtua tennis 3 komt meer in de richting van ping pong dan tennissen zelf...

haha

15. Steadyrabby

Steadyrabby ***

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, en je komt altijd sterren te kort om in de main draw te komen van een groot toernooi.. en soms mis je toernooien omdat je een andere route gekozen hebt .........:'-(

16. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jep,nu merk ik plots na 4 seizoen zit de world tour er al op ?
    Ook nog zo iets raar moet je nu terug opnieuw beginnen met je manneke of ?

17. Steadyrabby

Steadyrabby ***

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt gewoon verder gaan met je manneke, maar je hebt geent sterren.
    Dus dan begin je weer vanaf 0 :F:

18. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    WTF :p

19. Steadyrabby

Steadyrabby ***

Leuk Bevonden:
    0
    Om blessures te voorkomen zul je toch echt alle mingames moeten spelen,en om je conditie level op pijl te krijgen.
    Mijn poppetje heeft nu level 9, en geen problemen meer om alle toernooien te winnen ( incl qualifying matches )
    Dus 5 wedstrijden zijn geen probleem als je je poppetje maar veel laat trainen.

Deel Deze Pagina