[XOne] Star Ocean: The Last Hope

Discussie in 'Games' gestart door Modder-Eter, 10 jun 2008.

1. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Argh ja, dat is mijn volgende grootste vrees; alle treasures.
    Na de Endings de andere Achievement die lang werk kan verkloten.

Volgens mij heb ik alle chests die ik kan/kon openen geopend.

Was even bang dat ik de water ring vergeten was, maar die krijg je pas in de extra dungeon.:b:

Treasure chests hunten trek ik nog wel....ben bang dat het met de Battle Tropies me erg snel zal gaan vervelen. Dat is eigenlijk het enige waar ik tegenop kijk mbt achievements in deze game....:F:

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    In de eerste extra dungeon ben je in 10 minuten 50 levels ophoog :)

3. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Really? Wow, geven ze zoveel XP dan??

Nice!

Heb nu nog op iedereen HP boost zitten, dus hopelijk kan dat er dan vanaf.
    Zonde van de plek eigenlijk.

Vandaag ga ik weer verder! :thumbs:

4. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Heb mijn order bij Dimension Plus toch omgezet van de Xbox 360 versie naar de PS3 versie aangezien de international gewoon Japanse stemmen heeft :thumbs: Iemand nog tips waar ik op moet/kan letten tijdens het spelen van deze game? Zonde om er achter te komen dat je al je wapens moet houden net nadat je ze verkocht hebt :p

5. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Tja, als je voor de 1000/1000 gaat, zul je vanaf 0 elk wapen eens moeten vinden en mag je een aantal dingen dus absoluut niet missen. Echter, ik zou zeggen, geniet gewoon lekker van de game. Hij is ook nog eens super nadat je hem uitgespeeld hebt! De Ethernal Queen voor de 3e keer verslaan bijvoorbeeld ;).

6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.715
    Zorg dat je je sociale activiteiten voor de komende twee jaar afzegt, wil je de 1000/1000 halen. :+

7. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik vind het knap als ie deze game in 1 ruk door naar de 1000 wil hebben.

Ik wil deze game ook nog wel eens op 1000/1000 hebben, maar ik had echt genoeg van deze game nadat ik hem had uitgespeelt.

Kan er de puf niet voor opbrengen om de game verder te spelen....

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dacht ik in het begin ook te doen. Echter moet je er 400-500 uur voor gaan zitten is zijn de laatste 300-350 alleen grinden.

9. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.959
    Achievements kunnen me echt gestolen worden. Doelde meer op zaken die je kunt missen en je later in de game kunnen opbreken. Gister de hele dag druk geweest dus ga er nu maar eens aan beginnen. Ben benieuwd. Heb wel al even de Japanse stemmen gecheckt en die zijn in vergelijking met de Engelse echt top :p

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Om de game uit te spelen heb je helemaal niks nodig. Dan kun je gewoon spelen hoe je wilt. Echter als je alle eindfilmpjes wilt heb je een guide nodig.

11. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Zelf heb ik zo'n 150 uur in deze game gestopt en ik ben nog verre van de 1000/1000G. Wel één van mijn lievelingsgames van de 360 (zeker wat betreft jRPG's).

12. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb hem nog liggen tussen mijn collectie en ben na 5 min gestopt vanwege de engelse stemmen. Is er nu wel of niet een manier op de japanse stemmen te krijgen?

13. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.959
    Naar mijn weten alleen door de PS3 versie (Star Ocean: The Last Hope, International) te kopen. De Japanse stemmen zitten daar gewoon in. Op de 360 is het voor zover ik weet onmogelijk om Japanse stemmen te krijgen. Heb even het verschil getest en de beleving met Japanse stemmen is echt 100x beter imo. Ben nu iets van 3 uurtjes onderweg en vind het tot nu toe echt een leuke game. Vooral de combat is erg cool gedaan en niet eens zo makkelijk met die blindside moves.

14. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.959
    Ben nu iets van 10 uur verder en heb ff een vraagje. Het collecten van monsters. Is dat interessant om te gaan doen? Als je hem op 100% hebt kun je een monster natuurlijk in zo'n monster jewel stoppen, maar je moet iets van 50 monsters van 1 soort killen voor je hem op 100% hebt en pff dat is een hoop grindwerk... Verder een extreem tof spel dat vooral qua combat heerlijk weg speelt.

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Sommige jewels zijn wel goed maar die zijn meestal van bosses. Die moet je 3x dacht ik slopen om een jewel te krijgen. Dat betelend dus meerdere malen uitspelen.

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Game een paar dagen geleden weer opgepakt.

Iedereen heeft nu ultimate gear en ik ga nu voor de eerste keer naar de Ethereal Queen. Doel is om haar met Lymle te verslaan en dan ook binnen 10 minuten.

17. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Na ooit een poging om Lost Odyssey opnieuw te spelen, ben ik daar ook weer een aantal maanden geleden mee gestopt. Nu is Star Ocean aan de beurt en ik hoop dat ik hem nu wel is een keer kan uitspelen.

Ik was ooit redelijk onderweg (Level 29 na 14 uur of iets dergelijks). Gisteren opnieuw begonnen, omdat ik eigenlijk weinig tot niets meer van het verhaal wist. Nu heb ik bijna de eerste planeet uit :). Vanmiddag ga ik maar eens verder.

18. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Succes!

Ik heb de game ook alweer een hele tijd in de kast liggen.
    Heb het hoofdverhaal van de game wel uitgespeelt, maar moet nog de extra's na het uitspelen doen.....en dat blijf ik maar uitstellen...echt geen zin in.

19. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.715
    Iemand ooit de 1000/1000 nog bereikt? :+

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nee ben een eind. Wil nog wel ooit verder gaan.

Deel Deze Pagina