Als we het dan toch over stats hebben, Als je 9 van de 10 keer MVP bent (ik dus) zegt het wel wat, kiljatten geeft je namelijk maar 10 punten dus als MVP heb je dan echt wel iets goed gedaan :b:
nee hij heeft gelijk.. je ziet wel silhouetten van de tegenstander die dichtbij staat.. ik gebruik het ook.. maar de tegenstander kan dit ook doen ik probeer altijd te taggen maar is lastig om LT + LB in te houden en nog LS erbij.. haha daar heb je gelijk in.. kijk die mensen in de posts hierboven verklaren je al voor gek...
Je ziet de enemy in het zwart, wat sowieso al beter te zien is door de witte smoke. Neem maar van mij aan dat het handig is
Heb het een beetje druk gehad. Geen idee hoe jullie allemaal zo een beta code hebben bemachtigd... maar is het nu nog mogelijk op een manier met MS punten of live aan te schaffen zo een code te scoren?
Ik wil graag de beta met meer mensen spelen.. Doe nu hele tijd gewoon met randoms een player match, maar erg lastig om een goed team vast te houden!
je levelt als je speelt... beta is een maand.. als je veel speelt omdat je het leuk vindt kom je hoger level.. ... tis niet alsof je NIET kan ranken ofzo
Hier ben ik het dan weer eens, met je eens. Als je gewoon heel veel speelt dan kan je nu wel ongeveer level 50 zijn. Maarja dan heb je of weinig andere boeiende games of je bent echt helemaal verslaafd. Tot level 50 op slechts 4 verschillende maps, nah..