[Wii] The Legend of Zelda

Discussie in 'Games' gestart door OniRyo, 19 mrt 2011.

  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
  2. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ach, je went er al aan als je het spel speelt, maak je maar geen zorgen het spel gaat toch wel goed worden.


    Ik heb het spel tijden terug gereserveerd bij de Game Mania dus ik denk dat ik me niet zoveel zorgen hoef te maken.
     
    Laatst bewerkt: 30 apr 2011
  3. Silverlink

    Silverlink Sage of Darkness

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    3
    pfff ik hoop het niet. Achja ik heb hem al gereserveerd bij dimension plus. Ik hoop alleen nog op een speciale editie van een 3DS met zelda.
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Ik heb deze trailer trouwens nooit gezien:

    [yt]uKUn5ESdK4s[/yt]

    Ik hoop toch wel dat ze de hud nog verbeteren, want die is om te huilen. :mad:

    Ik hoop trouwens wel dat we eindelijk een orchestrale OST krijgen bij Skyward Sword. Sinds de Galaxy games heeft Mario die stap al gemaakt, maar Zelda blijft nog steeds achter, terwijl dat juist altijd het epos was.

    Edit: Oh, Miyamoto heeft dat al geconfirmed. :cool:
     
  5. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]
    "Zo, nu snel naar huis om nog even wat dingen te unlocken in de Gears 3 béta"
     
  6. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Volgens mij had ik dit nog niet gepost maar hier 2 nieuwe gameplay footages van OOT 3D:



     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Die motion controls zijn dus echt kut met 3D, lijkt me.

    Of we gaan gewoon met z'n alleen de officiele trailer kijken. :cool:

    Spoiler alert, voor die ene persoon, schaam je dood, die deze game nog nooit heeft gespeeld!!!
    [yt]1BBABVWfOgk[/yt]
     
  8. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Spoiler!, ik wou hem net al posten maar ganon ziet er veel beter uit nu naar mijn mening, en ja de controls blijken niet zo enorm goed te zijn.
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Heb het er dan maar ff bij gezet. :+
     
  10. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ik vraag me af of er mensen zijn die hier het spel kopen en die het spel nooit hier hebben uitgespeeld? :+, er zal heus wel wat zijn.
     
    Laatst bewerkt: 3 mei 2011
  11. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Nintendo is nogal sneaky geweest... iemand had gevonden dat bij de nieuwste Skyward Sword trailer dat als je het liedje van de trailer andersom afspeelt dat je dan Zelda's Lullaby hoort:



    Offtopic: Trouwens ik zie dat er nogal veel topics worden verwijderd van de Nintendo thread de laatste tijd, heeft het met de opslag te maken of zo?.
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2011
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik denk dat je even dit op iets hoger dan een maand moet zetten :+

    [​IMG]
     
  13. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ah, dat meen je niet :+.
     
  14. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    lol óf het is inderdaad expres of ze zijn zo inspiratieloos dat ze het nummer gewoon achterstevoren erin hebben gegooid en tot de ontdekking kwamen dat het best klonk :+ Dat laatste zou me ook niets verbazen aangezien ik Nintendo al tijden (helaas) inspiratieloos vind. Toch is het logischer dat het een verstopt grapje oid is.
     
  15. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch had ik stiekem gehoopt dat deze nieuwe Zelda stiekem voor de nieuwe console zou zijn en dat ze bij de E3 de trailer nog een keer laten zien met verbeterde graphics.

    Nu zal er wel geen Zelda bij de launch van de nieuwe console zitten.
     
  16. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Heeft er nog nooit gezeten toch?
    Misschien hooguit bij retro consoles want daar weet ik de launchdates niet zo van.
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Bij de Wii toch?
     
  18. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Nja dat was niet echt een Wiigame dat was een geporte gamecube Zelda.
     
  19. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Twilight Princess was al tijden geplanned voor de Gamecube maar uiteindelijk kwam hij ook op de Wii, de Wii versie was eerder gelanceerd in Europa de Gamecube versie kwam 1 week later.

    De wii versie heeft wel betere graphics, maar het verschil is niet groot met de Gamecube versie er waren natuurlijk ook wat andere kleine veranderingen.


    Nieuwe screenshots voor de geïnteresseerde:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2011
  20. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Nintendo lijkt flink uit te gaan pakken met de release van The Legend of Zelda: Ocarina of Time 3D.

    The Legend of Zelda-serie bestaat dit jaar 25 jaar. Dit wordt niet alleen gevierd met de releases van The Legend of Zelda: Ocarina of Time 3D en The Legend of Zelda: Skyward Sword, maar ook met diverse nieuwe merchandise. Amazon.de trapt af met een speciale pre-order bonus. Wanneer je daar nu via deze link The Legend of Zelda: Ocarina of Time 3D pre-ordert voor €39,90 (exclusief verzendkosten naar Nederland), krijg je er onderstaand tasje ten waarde van €9,99 gratis bij, inclusief een speciale voorverkoopverpakking:

    [​IMG]

    [​IMG]

    Of wij in Nederland ook speciale pre-order bonussen kunnen verwachten, is vooralsnog onbekend. Echter, winkelketen Game Mania Nederland liet eerder via haar Facebook-pagina weten dat we in Nederland uit kunnen kijken naar een Special Edition van de game:

    "Net bevestiging gekregen dat we een 'Special Edition' zullen krijgen van The Legend of Zelda: Ocarina of Time 3D! Zodra we meer info hebben over de inhoud zal je het hier lezen!"

    Er is nog geen aanvullende info verkrijgbaar, ondanks dat de game al over een dikke maand in de winkels ligt.

    Nintendo of Greece, een Nintendo-afdeling die los staat van alle andere Nintendo-afdelingen in Europa, neemt het heft in eigen handen. Wanneer je als Griek de game nu voor €51 pre-ordert op de Grieke Nintendo-website, krijg je maar liefst vijf pre-order goodies, te weten:

    • Deku Tree zaadjes (Acacia zaadjes) [zeer gelimiteerd beschikbaar]
    • The Legend of Zelda: Ocarina of Time 3D themed 3DS Pouch [gelimiteerd beschikbaar]
    • Ocarina [gelimiteerd beschikbaar]
    • The Legend of Zelda: Ocarina of Time 3D Pet
    • The Legend of Zelda: Ocarina of Time 3D Keyring

    Helaas zijn deze pre-order bonussen, waarvan je hieronder de plaatjes ziet, tot nu toe enkel aangekondigd voor Griekenland. Verzenden naar Nederland is niet mogelijk.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Of er nog meer speciale acties omtrent The Legend of Zelda: Ocarina of Time 3D gestart zullen worden, is afwachten. Gezien de game op 17 juni 2011 al in de winkels ligt, wordt er binnen de korte termijn meer informatie verwacht.

    Bron: N1ntendo.nl.


    Ugh, veel goodies :+.
     

Deel Deze Pagina