[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 19]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Hybrid, 29 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Ga ik doen, heb een lekker broodje gemaakt dus 'achterover chillen en kijken' wordt het.

    Thanks guys.
     
  2. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Waarschijnlijk wel ja, moet ze nog steeds kijken.


    @Nerrion: 2012 is echt een draak van een film.
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    2012 is imho de slechtste hollywood film die ik in de afgelopen 10 jaar gezien heb. Wat een waardeloze en vooral zinloze rukfilm was dat..
     
  4. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja, dat geldt voor mij ook wel. Ik denk eigenlijk een van de slechtste films ooit die ik heb gezien.
     
  5. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik heb lekker niet nagedacht en op sommige scenes gewoon gelachen om de scene zelf. Voor mij was de film vermakelijk, ik verwachtte niet veel dus was de teleurstelling ook niet zo zwaar.

    Gewoon kijken voor de special effects en niks serieus nemen, dan is de film echt wel te doen. :b:
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.042
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Die scene in het Yellowstone park en met die scheuren in het wegdek was wel droog :p.
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    nee

    :9
     
  8. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.483
    Leuk Bevonden:
    906
    Wel :+

    Zoals Anubis al zegt, vooral niet nadenken en niet teveel verwachten. Kom op het was best vermakelijk allemaal.
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik kan soms wel genieten van lekker dom vermaak maar er zijn een paar films waar ik me gewoon echt aan ga irriteren terwijl ze in diezelfde categorie vallen.

    Transformers 1 en 2 en 2012 zijn daar de beste voorbeelden van.

    Maar vraag me niet waarom want andere pulp kan ik dan weer met veel plezier naar kijken
     
  10. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Ik zit nu 'The Hurt Locker' te kijken, had er al veel over gehoord en wil 'm best graag zien, maar ik heb een vraagje over het begin.

    [spoiler1] Aan het begin loopt die gozer in z'n bommenpak net weg van de bom. Aan de andere kant van straat zie je die man met die ontsteker op die telefoon, waardoor de bom afgaat. Die man in z'n pak wordt niet geraakt door de explosie, maar z'n gezicht wordt wel 'rood' en hij valt neer.... hoe kan dat? [/spoiler1]
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik kan me de scene niet voor de geest halen maar misschien door de luchtdruk/hitte?
     
  12. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Ga nou maar gewoon die film afkijken. :x
     
  13. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Dat komt omdat het een kut film is. 8) Overrated en zwaar patriottistische kut-film.
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2011
  14. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Vond hem niet kut, maar wel overrated ja.
     
  15. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Dat blijkt.
     
  16. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    :lol:
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Oh The Hurt Locker discussie weer. Snap nooit waarom er zo haat op die film is.
    Is geen Oscar waard idd en misschien geen nominatie ook. Maar verder is het gewoon een solide film. Zijn tig van zulke movies maar de haat gaat altijd richting The Hurt Locker.

    En hij gaat idd dood aan de druk van de explosie.
     
  18. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Net dus The Hurt Locker gekeken, en was zeker een leuke film. :)

    Paar onduidelijke dingen...:

    [spoiler1] 1. Dat jochie Beckham. Hij wordt toch dood gevonden in dat gebouw, en dat heeft hij iets in zijn lichaam, alleen wat? Ook zie je dat jochie daarna wel weer, dus zal 't Beckam wel niet zijn geweest, maar wat betekent dit?

    2. Wat was er precies met die man die DVD's verkocht?

    3. Na die ene man met die bommen op z'n lichaam op het eind, is hij weer in ene in een supermarkt? Bij zijn vrouw en zoon? En dan gaat hij weer terug ofzo? [/spoiler1]
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

    Is toch allemaal wel redelijk duidelijk dacht ik?

    [SPOILER1]1: Dat jochie werd waarschijnlijk gebruikt om een bom in te plaatsen. Maar hij dacht dat het die Beckham was. Wat niet zo was.

    2: Niks bijzonders. Hij volgde hem in zijn auto omdat die zo boos was dat die Beckham dood was (wat die toen nog dacht) en wilde weten wie het gedaan had, en die man was de enige hoe hij erachter kon komen wie de familie was en wie hem misschien vermoord had.

    3: Ja. Je ziet hem in de supermarkt waar die dus even terug is. Maar je ziet aan hem dat die het mist. Dus gaat hij weer terug, je ziet hem toch uit het vliegtuig stappen op het einde?[/SPOILER1]
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2011
  20. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Ah, bedankt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina