[XOne] Mass Effect 3

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Zie spoiler:
    Nee, want in Mass Effect 3 word of Ashley, of Kaiden, afhankelijk van wie je hebt laten leven, Spectre en komt een van de twee wellicht in Shepards team. Of Ashley of Kaiden ook echt in je team komen is nog niets bekend, wel dat een van de twee Spectre zal zijn in Mass Effect 3.
     
  2. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Dat weet ik; als wat ik in spoilertags heb staan echt blijkt te zijn is, zullen ze dat echt niet van te voren onthullen, dat zou echt dom zijn.:+
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Ready voor wat nieuwe scans uit en Zweedse blad?
    [spoiler1]
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
    [/spoiler1]
    De screenshots die gemaakt zijn in dat tropische stuk met die palmen is trouwens op de planeet van de Salarians.
     
  4. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Hmm....nog geen nieuws over Miranda? Ik hoop toch wel dat die er ook weer bij zit.

    Al is het alleen maar vanwege haar kontje.:9

    Maar effe serieus; ze was toch best een groot karakter in ME2 en vanwege het einde van ME2 moet ze eigenlijk wel bij Sheppard blijven, toch?
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Al die nieuwe en verbeterde features klinken goed, de omgevingen zullen dus groter zijn en hopelijk heb je ook wat meer vrijheid want hoe tof ME2 ook was, het voelde soms heel gesloten en alsof je gevangen zat in die locaties, je had er prachtige gebieden bij en je kon er dan geen ruk doen.

    Ik zie ook fotos van X-files en BSG in die scans...er zullen wel invloeden van die series in de game zitten dan, ben benieuwd.
     
  6. Seh

    Seh Guest

    Weet iemand hoe het zit met Kasumi (?) in Mass Effect 3? Ik ga binnekort alle DLC kopen van Mass Effect 2 (speelbare, niet al die extra meuk als kleding) maar ik twijfel nog over de Kasumi DLC, speelt ze nog een belangrijke rol in het verhaal? Want met 2100 punten red ik niet alle DLC volgens mij, dus dan zou ik extra punten moeten kopen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 mei 2011
  7. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik denk niet dat ze terug komt, helaas. Kasumi was echt een erg leuk en interessant karakter.

    Het zou wel leuk zijn als elk speelbaar karakter in deel 3, al is het maar voor 1 missie, erin zou zitten.

    Persoonlijk vind ik de Kasumi DLC het kopen waard, maar als je op je punten moet letten kun je beter Overlord, Lair of the Shadowbroker en Arrival kopen.
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Waren deze al voorbij gekomen? Het waren voorheen scans, nu echte screenshots.


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  9. DuwV iMaNiiaC

    DuwV iMaNiiaC AFCA

    Berichten:
    329
    Leuk Bevonden:
    0
    Die screens heb ik nog niet zien voorbij komen. Ze zijn echt gaaf!
     
  10. Seh

    Seh Guest

    2 daarvan wel volgens mij, de rest niet.
    Ik ga straks de punten op mijn account zetten, ben benieuwd. :cool:
    Is er nog een bepaalde volgorde van de missie's aan te raden? Ik heb net de Reaper IFF gehaald en ben bijna klaar met de loyalty missie's van iedereen.


    Ik heb alleen Tali niet loyal gekregen, ze is in mijn andere playthrough mijn LI maar hier heb ik haar vader verraden tijdens de hoorzitting. Wil wel eens kijken wat de Quarians gaan doen met de ontdekte dingen van der pa. Dan maar een boze puber op mijn schip. :)
     
  11. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Als je de reaper IFF missie hebt gehaald maakt het eigenlijk niet uit in welke volgorde je ze speelt...

    Veel plezier!:thumbs:
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    De character models lijken iets strakker te zijn en alles in het algemeen lijkt wat strakker, denk dat we ook niet meer dan dat moeten verwachten, ME2 is sowieso nog steeds een prima uitziende game ook.
     
  13. Seh

    Seh Guest

    Inderdaad, laat ze maar een mooi verhaal schrijve. Dat is voor mij het belangrijkste bij deze games.\o/
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Hell yes man, en de omgevingen moeten boeiender worden, vooral de battle omgevingen, en dat gaat dus ook gebeuren zo te lezen aan die feitjes uit die magazines laatst.
     
  15. Seh

    Seh Guest

    Ye.

    Ik heb trouwens wel een leuke theorie m.b.t Reapers en Shepard.

    Het is iedereen opgevallen dat zodra je Renegade gaat, je ogen rood gloeien en je scars ook (toch?). Dit is pas sinds ME2 zo, sinds het weer levend maken van Shepard door Ceberus. Dit is niet echt menselijk, het lijkt zelfs wel een beetje op TIM zijn ogen. Zou er Reaper tech gebruikt zijn om Shepard te maken? Zou dat hem over kunnen gaan nemen? Is Shepard een soort probeersel van een Reaper in menselijke vorm? Of is het gewoon een leuke gimmick als in Fable, ik denk van niet..
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    [spoiler1]Denk dat eerder een gimmick is. Die scars heeft Shepard origineel omdat ie eerder is wakker geworden tijdens zijn operatie. TIM zijn ogen komt door die Arca Monolith wat waarschijnlijk wel Reaper tech is.

    Misschien dat op een of andere manier de Reapers hierdoor in contact komen met TIM en dan ASSUMINGDIRECTCONTROL op TIM doen. En dat is de reden waarom Ceberus je gaat aanvallen in deel 3. :+[/spoiler1]
     
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Waarom ben ik hier in godsnaam, ik zou hier wegblijven 8), must resist....... :+
     
  18. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Als je Retribution hebt gelezen, dan weet je dat
    Cerebrus pas nadat Sheppard naar de Collector's is geweest toegang heeft tot Collector's/Reaper tech, in zoverre je het tech kan noemen.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    You failed resist class brother. :+
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb er nooit echt lang bij stilgestaan, en nou is ME3 niet gebaseerd op realiteit en hoeft ook niet realistisch te zijn, maar het is wel heel apart dat ze Shepard weer tot leven hebben weten te krijgen als je erover nadenkt. Tenzij ik iets gemist heb.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina