Jaaaah ik krijg er nu al weer zin in. Lego games hebben zowiezo al dat 'over de top' humor, maar met pirates erbij wordt dat veel lachen geblazen!
Achievements zijn bekend. Aan die tezien, zal de game opgebouwd zijn zoals al de andere. Zoveel studs voor true pirate, gold bricks & ook red hats (wss zoals die mail in HP, voor extra's). Ook achievement collect 88,888,888 studs voor 88G
Oeh, een achievement met een 'ongelijke 'score. Zullen veel mensen leuk gaan vinden. Boxart: [SPOILER1][/SPOILER1]
Bah, helemaal voor niks gedownload. Introfilmpjes gekeken...eerste paar stapjes gezet en rondgesprongen. Toen alweer uitgezet. Gewoon weer een must-buy.
Haha die demo's stellen altijd niks voor Hij komt al bijna toch? Ik ga hem denk voorlopig niet kopen, wacht wel op een aanbieding. 60 euro voor zo'n game vind ik toch echt te duur.
Ik bedoel niet dat die demo zo kort was oid, maar dat ik mijn keuze al zo snel had gemaakt (/bevestigd) Volgende week komt ie, en voor ~€40 is ie al te vinden. Als ik dan nog weet te zorgen dat mijn zusje meebetaalt kost ie voor mij dus maar ~€20.
Ah oke, Ik zal volgende week wel even zoeken naar die game, maar ik heb er geen haast mee, moet nog steeds Star wars uit spelen.
Introfilmpje was leuk, sfeertje van PotC zit er goed in. Toen kwam de gameplay en meteen uitgedaan en van mijn HDD gehaald, Lego games vind ik niks. Pff, PotC licentie is echt geschikt voor wat toffe games, waarom is die Armada nog wat game nou geannuleerd.
Zie in de BS nieuwsbrief dat je een awesome lego figuurtje erbij krijgt bij pre-orders. Zul je zien dat ik dat niet krijg waar ik het heb besteld. En ik spot daar gelijk ook dat de game een week is uitgesteld? Stond eerst op voor 12/13 mei. Nu 19/20 mei. Verdammt. Ik heb er hoe dan ook zin in. \o/
Ja. ehm.... Ok. Maar. (had ik niet eens gezien) Op de site staat het iig niet. En waar ik heb besteld ook niet meer (daar stond eerst 12, nu 19 mei) http://www.bartsmit.com/360-lego-pirates-of-the-caribbean http://www.all4games.nl/Categorien/Xbox-360-Games/LEGO-Pirates-of-the-Caribbean-Xbox-360
Terwijl iedereen LA Noire zit te spelen kom ik met een LEGO game. [SPOILER1] Negeer het shirt maar even. [/SPOILER1] Hopelijk zitten er deze keer minder glitches in dan bij LEGO Harry Potter.
Een remake/vervolg van de Pirates of the Caribbean game op de PC en xbox zit ik nog steeds op te wachten. Misschien probeer ik deze Lego game in de tussentijd maar om de honger te stillen