Nintendo is nu ook bekend. Dus 6 juni Microsoft om 18:00 EA om 21:30 Ubi om 23:30 Sony om 24:00 7 juni: Nintendo om 18:00 Ik hoop dat ik nergens rekenfout heb gemaakt.
Overlappen Ubi en Sony elkaar nou? Dat is wel lame... veel volk zal er bij Ubi dus niet zitten, niet dat ze iets boeiend te tonen hebben buiten de nieuwe AC dan .
Lijkt me sterk dat GTA 5 al aangekondigd wordt.. rockstar is ook nog bezig met Max Payne 3 en die moet eerst nog uitkomen Daarvan weten we tot nu toe ook bar weinig
Rockstar heeft meerdere studio's natuurlijk. Lijkt me dat Rockstar allang bezig is met een nieuwe GTA, maar betwijfel het dat ze hem aankondigen op de E3.
Hoe graag ik het ook zou willen; ik zie de nieuwe GTA niet aangekondigd worden op de E3. Ik zie Rockstar er eerder voor aan om gewoon wanneer zij willen een teasertje online te gooien die dan het halve internet platlegt ofzo Wii2 ben ik wel erg benieuwd naar, vooral sinds Nintendo zelf heeft bevestigd die te gaan aankondigen op de E3
Laat please dit waar zijn (dan kan Sony me gestolen worden...) Nieuwe Rainbow Six duikt op in cv Gerucht - Het is alweer ruim twee jaar geleden dat de laatste Rainbow Six game verscheen, namelijk Vegas 2. Echter lijkt het erop dat we dit jaar iets van een nieuwe game te zien krijgen binnen deze franchise. Sean Popejoy, medewerker van het audio-bedrijf Haslinger Productions, heeft via zijn cv op LinkedIn namelijk de naam Rainbow Six (2011) onthuld. Deze technical engineer bij Haslinger Productions heeft de audio geproduceerd voor een demo van deze nog onaangekondigd Rainbow Six game. Misschien gaat het hier wel om een demo die op de aankomende E3 getoond zal worden. Maar dat kunnen we enkel hopen, want veel meer informatie erover hebben we niet. Het blijft dus nog even afwachten. De E3 zal dit jaar plaatsvinden tussen 7 en 9 juni. (bron: xgn)
360 + 360 + 360 = 1080 Dat zijn gewoon alternatieve namen voor de xbox 3. Producten krijgen veelal namen met cijfers of nummers erachter, heeft vaak als rede dat de klant dan meer vertrouwen zou krijgen in het product omdat er meer versies van bestaan. Bij de 360 zat er meer achter. Beetje krom uitgelegd misschien maar zoek het maar op. Ik verwacht niet dat de nieuwe Xbox 1 van deze namen gaat krijgen. Heb nog steeds echt zin in de e3 verheug ik me ieder jaar weer op