Moet eerlijk zeggen dat ik het maar een schreeuwende / opdringerige manier vind. Het is gemaakt zo van: 'De gene die dit bericht irritant vinden moeten de content kopen'. Beetje jammer van Bungie.... (of wellicht microsoft) Na 1x zien weet ik wel dat ik die content kan downloaden.
Hallo iedereen, Ik (iggyx360) en mitchell(superjedy) hadden het idee om vrijdag avond om 18.30 met een grote groep mensen halo reach custom games te doen. Er zijn wel 2 dingen om mee te kunnen doen. - lees de description van deze map , hrt is van belamg dat mensen dit snappen als we het spelen :http://www.forgehub.com/forum/reach-...wars-2-v2.html - download zelf een map die we kunnen spelen, zo houden we de diversiteit hoog! Greetz iggyx360 & superjedy
Oh ik bedenk net dat ik een leuke verjaardag heb van mijn schoonmoeder, nooowzz!!! Naja dan miss zondag met iemand nog proberen. Kijk wel eerst hoelang jullie er nog over hebben gedaan.
@iggyx360 ik had ook zoiets geregeld alleen niet veel zin je krijgt maar 2-3 mensen die mee custom gamen daarom
Jammer , naja ik heb heel veel vrienden cg spelen. Wel raar in halo 3 kon je altijd heel veel mensen krijgen. Of ligt dat aan mij?
Snap sowieso niet hoezo Halo nog steeds geen custom game lijst heeft. Zijn genoeg briljante games die niet in matchmaking zitten, maar die speel ik nu dus nooit.
Je kan ook fileshares afgaan maar er kan zoals iggy zegt wanneer er zo'n mode komt ontzettend veel troep inzit. Trouwens er is al een playlist voor community mappen die wel kwaliteit uitstralen.
Hockey hebben ze trouwens wel verkracht man. Ze hadden je beter immortal kunnen maken ,want nu gaat iedereen voor de kills
Sinds wnr hebben ze al die noob maps toegevoegd in Team Slayer? Die kingdom en treasury, wat een klote noob maps :L Nog erger dan swordsbase ^^ Vind het spel nu nog erder dan eerst. Btw, voeg mij ook toe als jullie customs ofzo gaan spelen