Wat is dit toch ook een gevaarlijk topic....zit alweer een uur gamemuziek te luisteren. Heerlijk! Deze volgens mij nog niet tegen gekomen? In ieder geval niet op de eerste 15 pagina's. Toch vrij onmisbare tunes voor de zichzelf respecterende jRPG'er Opening theme in het engels: Voor de liefhebber in het japans: En de geniale battle themes van ToV:
Er is heel veel leuke games muziek, muziek van games die je leuk vind maar ook van games die je nooit hebt gespeeld. Echte goede soundtracks draai je ook gewoon onder andere games. Ik speel zelf atm vaak Halo Wars met de muziek van Starcraft 2. Klinkt raar maar de muziek van Starcraft 2 maakt halo wars voor mij beter, 't geeft halo wars audiovisueel gezien wat diepgang
[yt]tq_UQ1rALxQ[/yt] [yt]E99qxCMb05g[/yt] [yt]JDc5YBFpZko[/yt] [yt]Rb-xNUPFq2s[/yt] [yt]-MyqsYV3FFk[/yt]
Net een leuk topic gevonden:http://forum.fok.nl/topic/1645125 Ik ga er aankomende week eens door heen, van wat ik zo snel heb gezien, veel RTS & FF muziek
Enige wat ik imo een beetje miste in ToV was dat er te weinig anime style cutscenes waren. Op bepaalde punten in de game waren er wel van dit soort cutscenes, maar toch veel te weinig naar mijn mening. Ik vind bijvoorbeeld dat openingsfilmpje echt schitterend
Panzar Dragoon Orta! Volgens mij deed ie het niet goed in de winkel, maar de critici waren uniform erg lovend. Inderdaad één van de beste games op de Xbox. Een geniale combinatie van graphics & sound, gemixt met strakke railshooter gamepay. Deze boss battle tune bracht alle goede herinneringen aan deze game weer boven.
Inderdaad erg vet... Super game ook! Ging vanavond ff voetbal kijken bij een vriend, zit ie Rayman te spelen! [yt]Z2GITxJJ50U[/yt]
MOHA vroeger in één ruk uitgespeeld, prachtige WW2 game, alleen dat sniper level vond ik stom. Atm ook even de MOHA soundtrack d'ln voor mijn games muziek mapje =)
Paar weken terug weer wat sessies UT3 gedaan, laatste tijd draai ik de Unreal (remix's) weer vaak. Unreal
Als ik dit luister krijg ik gewoon zin om Fallout 3 te spelen. Heeft New Vegas trouwens ook van deze soundtracks? Echt geniaal!
Fallout 3 is imo qua sfeer veel sterker dan Fallout Vegas, dit is heel subjectief natuurlijk. Bij Fallout 3 heb je ook sneller een (leuke) quest. Bij F3 heb je niet dat je gedwongen wordt om voor een fractie te kiezen. Oh wacht, games muziek topic =) Hmm i dont want to set the world on fire is heerlijk! en de patriot liedjes zijn ook fijn!
Wat zijn Bowser tunes trouwens veranderd in de loop der jaren. [yt]QxGKGAEnFhs[/yt] [yt]qDUkJ3kMINU[/yt]
WOOT dikke nostalgie is dat niet precies hetzelfde level als op het einde van super mario world 2 op de gameboy??