Het is waar hoor bij hem, en hij doet alleen zo op het forum omdat hij het leuk vind om mensen boos te maken.
Allrighty. Topic beetje opgeschoond. Als jullie elkaar voor rotte vis uit willen maken, kan mij dat vrij weinig boeien. Maar doe het dan lekker over Live of via MSN ofzo. Vervuil het forum er niet mee. Hou het ontopic dames.
Gisteren weer landskampioen geworden met PSV in Manager Mode. Inderdaad best wel makkelijk. Moest eigenlijks ook de beker pakken, maar had een iets verkeerde opstelling waardoor Ajax net de 2-1 wist te maken. En weer Manager van het Jaar, maar geen achievement. Waarom wel die van een maand en niet die van een jaar? Nu al twee keer gewonnen en nog niks, of hij moet er wel gewoon domweg niet inzitten.
Speel een van m'n beste wedstrijden sinds tijden, tik tegenstander helemaal weg.. 11 schoten op goal hij 4... eindstand, 4 - 4. Fifa faffie
Ik vraag me af wat onze moderator heeft gedaan met degene die het k woord gebruikte, waarschijnlijk niets.
Nee, ik vind de standaardopstellingen van de teams die ik gebruik wel ok, maar ik kan me goed voorstellen dat sommige dat niet hebben en dus een custom formation maken. Custom tactics gebruik ik niet, maar soms wel die standaard dingen op je d-pad, bijvoorbeeld hoge druk enzo.
Daar merk je als lid weinig of niets van. On topic: Nieuwe Pro aangemaakt en daar straks mee te beginnen. Bij alle opties in carriere geld dat je het niveau minimaal op professioneel moet zetten wil je dat je scores etc worden opgenomen in de statistieken. Dus dat maar gedaan, maar heb morgen wel even wat anders te doen dan gamen. Boodschappen doen, maar het is voor het goede doel op zaterdag.
Gepost op 2 mei: En dan dit: Er staat ook een plaatje van FIFA bij op nu.nl Toen ik de kop zag moest ik hardop lachen omdat ik me de post van Deadly kon herinneren
haha ja, maar speel ps3 dus zal rond deze tijd niet zo makkelijk gaan online. en dan hele team besturen of allen mijn speler ?