Ik ook niet echt, maar wat helpt is om een dikke backlog aan arcade games te hebben. Dan wanneer ik die wat aan de kant heb is ie vast al in de DOTW geweest, gaat de laatste tijd zo snel, binnen een paar weken na release soms al.
Komt in de zomer naar xbla, de stijl deed me erg denken aan Braid. Bastion is een action rpg. Ziet er leuk uit, hou hem iedergeval even in de gaten Gameplay van de PAX
Ja dat ook, wat mij betreft geen slecht iets. legend of Mana Die game paar jaar terug nog gehaald voor mn snes. Lange gameplay trailer, ziet er vet uit. Die stem doet me beetje denken aan de film Sin City, die ook zo met zo'n stem werd verteld.
Wanneer is de release van Bastion? Must have voor mij. Trouwens, zou er ook niet een remake komen van Secret of Mana?
Die is toch alleen voor de Iphone? Anders.. bron? Voor de Castlevania fans, alle games van deze serie zijn in de aanbieding!
Iemand Bangai-O al gespeeld? Voegt het wat toe t.o.v de Dreamcast versie of is het een straight port?
Volgens mij allemaal nieuwe levels. En had de DC versie ook al een blauw/gele cirkel om je heen? DS versie ieg niet. De volledige game heeft een tutorial, de trial alleen niet... al kun je door goed de 1e X pagina's door te lezen de game ook wel snappen maar je moet ff goed leren counterattacken en zo.
Ik zit vast in Castlevania SotN :< Hoe moet ik in godsnaam Galamoth verslaan. Heb wel gekeken in guides maar dan zou ik een speciaal zwaard moeten gaan vinden die het spel veelste makkelijk maakt :<
Ja, in reversed catacombs. Het is me uiteindelijk gelukt omdat ik maar verder ging levellen. Ben uiteindelijk een Beryl Circlet tegengekomen, een Headarmour die lightning damage omzet in health. Anders is deze baas echt niet te doen. Heb al mijn usable subweapons er tegen aan gegooid, belachelijk veel HP heeft ie :{
Guardian Heroes is aangekondigd voor XBLA! \o/ Hopelijk een HD-release, maar Sega kennende zullen ze zich er wel weer makkelijk vanaf hebben gemaakt.