[XOne] Brink

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 29 mei 2009.

1. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    ik weet dat hij bij zavvi goedkoper is, maar ik wil geen 7-14 dagen wachten op deze game.. en dan is dynabyte bijna de goedkoopste van nederland maar dan wel MET een preorder actie!!

2. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Laatst bewerkt: 4 mei 2011
  3. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    So true, maar als je m dan toch pre-orderd dan kijk je toch naar de volgende zaken, (en dan natuurlijk zelf bepalen in welke volgorde het voor jou van belang is)
    - waar is t goedkoopst OF
    - welke skin lijkt me dan t leukst OF
    - waar heb ik hem t snelst binnen.

Voor mij was de 3e het belangrijkste gevolgd door de 1e, ik wilde m eerst bestellen bij gamedumper voor 47 euro, maar tja, voor 2.50 wil ik mezelf dan wel verwennen met een waterflesje :): (en een skin iets Special Ops achtigs..)

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik bestel de game gewoon bij Yourgamezone of mediaoffer, dan heb ik de game nog voor dat weekend binnen ook als het goed is. Voor iets van 46 euro geloof ik. Maar weet nog niet zeker of ik de game haal...hoop dat ie supervet is.

[gt]713472[/gt]

5. Rnd

Rnd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik pak gewoon die fiets en ga wel naar FRS

6. carnage NL

carnage NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    op de de site van brink zelf staan leuke dingen om te lezen over bv verschille tussen de twee groepen met heel veel afbeeldingen van kleding vind de groep van de beveiligers nu na het lezen van die site toch een end stuk toffer
    http://www.brinkthegame.com/

7. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.117
    :lol: dacht altijd dat het hier om zo'n XBLA game ging, zat ik er toch flink naast :emo:, toch maar eens beter gaan bekijken.

8. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Shooter #213.123.4454.665

Als 't uit is zal 't zoals de meeste shooters wel weer worden vergeleken met MW2, "MW2 speelde toch fijner" zal door de "kenners" worden gezegd. En niet veel later zijn de servers van Brink leeg. En ja ik ga dit topic niet verder vervuilen en wens de fans veel plezier met Brink:thumbs:

9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Brink lijkt echt iets anders te gaan doen en ik hoop dat mensen dat kunnen gaan waarderen, ik hoop niet dat wat jij zegt zal gaan gebeuren. Is dat wel het geval dan is dat gewoon triest...alsof er niks anders is dan fucking COD games, tjonge jonge zeg. Nah ik geloof dat niet.

10. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Nee daar ga ik ook niet van uit.
    En als het wel zo is, dan is het triest gesteld. Dan speel ik wel weer SP games :)

11. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214

12. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Oops, ik zei dat 't mijn laatste post zou zijn maar nu moet ik toch nog even mijn ei kwijt.

Zelf heb ik mij verder niet heel erg verdiept in dit spel, en denk ik dat het best een topper kan worden. Echter, zoveel gamers van tegenwoordig spelen vooral MW2. En in mijn reactie citeerde ik (ja die citeerde ik) Skate waar hij zei dat " veel gamers kopen een nieuwe shooter, en gaan terug naar MW2".

Ik zie dat ook in mijn friendslist, en sommige vergelijkingen zijn gewoon brak. Homefront wordt vergeleken met MW2, Black Ops met MW2, Flashpoint met MW2, 't is wachten op de eerste die Gears 3 met MW2 gaat vergeleken.

Als gamer van 't eerste uur vind ik het jammer dat ook game makers maar naar MW2 kijken want de nieuwste MOHA had ook MW2 elementen. Zelf heb ik geen eens meer MW2. Campaign uitgespeeld en weggedaan.

*einde preek* :)

13. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    heb geen zin om alles door te gaan...
    welke winkels krijgen welke skins of pre-order dlc bonusen

14. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Tis wel duidelijk dat je je niet erg verdiept heb in deze game :+ Er zit een diepgaand klasse systeem in en het is gewoon eigenlijk niet te vergelijken. Tenzij je het natuurlijk op de "FPS = CoD " gooit..tja :p

Je kunt het eerder vergelijken met Team Fortress of MNC maar dan in FPS vorm en vele malen uitgebreider.

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Je hebt het supervaak over MW2, maar die game was toch bij lange na niet zo'n success als Black Ops was? Word MW2 uberhaupt nog echt actief gespeeld ook? Hoe dan ook.....voor mij is het vrij simpel :)

Battlefield > COD

COD ben ik echt helemaal klaar mee en ik verwelkom elke andere shooter die iets nieuws probeert te doen en niet echt COD aanvoelt. Ik ga dus eeeeeecht niet meer terug naar COD. :D, zelfs als Brink niet je van het blijkt te zijn, dan ga ik gewoon lekker zo nu en dan Bad Company 2 online spelen en Crysis 2. COD is done for....4me :)

16. Redfield NL

Redfield NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    spel maar besteld bij futurezone voor 46 euro
    ga dit spel denk ik veel spelen online dus wilde bij deze beginnen met het maken van een lijst voor members hier om toe te voegen voor het spelen van brink online

redfield NL

17. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Deel hier je mening over Brink!

18. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    waarom niet hier?

19. kenshin