Dat is zeker weten waar. Heb 2 controllers half kapot geslagen tijdens het spelen van Fifa, terwijl ik nooit boos word tijdens andere spellen...
Simuleer maar eens een seizoen in Manager mode. Komt echt niet normaal vaak voor bij mij. Merendeel net in het voordeel van de tegenstander. Je hebt dan zelf wel niet zoveel gedaan qua voetbal, maar toch blijft het kut. Ik heb het met Top Spin 2 wel eens gehad. Geprobeerd te tenissen, daarna de game in 1000 stukjes gebroken. Top Spin 4 is een heel stuk beter. Is trouwens ook nooit weer voorgekomen.
Pff, paar keer hard geklaard door Daz. Maar voor de volgende keer, download alsjeblieft de wintertransfer update. Het is stront vervelend om tegen een Ajax met Suarez te spelen bijvoorbeeld. Of tegen een Ibrahimovic die 2x scoort omdat hij m'n verdediger wegduwt
Haha, waren leuke potjes, vooral die eerste! En ja sorry man! Ik wilde je wel een bericht sturen dat m'n spelers niet klopten maar goed. Dat had je al vrij snel door denk ik. Ranked werkt het gewoon allemaal maar player match blijkbaar niet. En ja, Zlatan was een baas. Ik hoop iig niet dat je té gefrusteerd werd.