Awesome!!! Zeer goed nieuws, en ben benieuwd. Zoveel goeds over gehoord maar nooit gespeeld, aangezien ik niet 1 van de 8 mensen in NL met een Saturn was ...
klinkt goed http://kotaku.com/#!5798896/sega-saturn-classic-guardian-heroes-coming-to-xbox-live-arcade ik ken het spel niet maar ziet er vet uit!
Thanks! Ik zit nu op 185% dus heb hem bijna uitgespeeld, wat een topgame is het toch ondanks een leeftijd van 14 jaar
Eindelijk krijgen ze wat verstand bij Sega. Must-have game waar al lang veel meer mee gedaan had moeten worden
Fuck Rayman origins, wanneer komt Guardian Heroes uit? En waar is mn 'shut up and take my money' pic gebleven? Kan hem niet meer vinden
Ook goed nieuws. Ben blij dat ik mijn XBL puntjes niet heb vergooid aan middelmatige games, maar gewoon zuinig ben geweest... \o/
Ik word er gewoon een beetje nostalgisch van .. Al moet ik zeggen dat ik de oude sprites wel meer karakter vond hem dan de opgepoetste HD versie. Maar dat is persoonlijke smaak. Hoe dan ook, dit word mijn must-have arcade titel.
Dit noem ik geen HD. Ze hebben gewoon hetzelfde 'kunstje' als met Sonic 1 en 2 uitgespookt, dus even die sprites flink geblurred en dat moet dan voor HD doorgaan Jammer, ik was even 5 seconden enthousiast, maar het is alweer over. Typisch Sega ook weer. Eigeblijk zou ik niet eens verbaasd moeten zijn.
Toch vet. Ik heb Guardian Heroes nooit op de Saturn gespeeld, maar heb er veel goede dingen over gehoord. Tijd om dus maar eens kennis te gaan maken.
Ik heb het ook nooit gespeeld, maar heb hem altijd al willen spelen na zoveel lovende recensies en berichten op fora erover... ... maar als ik die plaatjes hierboven zo zie, dan vind ik het origineel er veel beter uitzien. Dit ziet er echt niet uit. Heel lelijk. Tja.... dan ga ik denk ik toch maar straks gewoon een Saturn-emulator downloaden om die game eens te spelen, want die XBLA-'HD' versie is gewoon weer de standaard goedkope luie Sega 'port'. Zo zonde.
Hmm, maar die filters kun je toch ook heel vaak uit zetten? Was in ieder geval vaak een optie bij oudere XBLA games arcade releases.
http://www.gamespot.com/saturn/action/guardianheroes/video/6312407/guardian-heroes-hd--daily-demo De originele Saturn versie zit er in yeeeeuh
Je weet toch wel wat HD inhoudt? Waar moet ik deze game eigenlijk mee vergelijken? Tales of Symphonia?