oh dan is dat aangepast.. want eerst was het US only.. anyway, ik heb denk ik 400uur in gears 2 en zeker ook zoiets in gears 1 aangezien ik seriously heb.. heb gears avatar rommel en zeker 20u in de beta.. waar blijft mn extra code..
Dat is nou juist wel US only. Ik heb begrepen dat iedere beta tester 1 token krijgt om aan iemand te geven. Naast die ene token kunnen alleen amerikanen meerdere krijgen door gametijd in de eerste 2 delen en andere dingen.
wat ik hieruit begrijp is dat iedereen 1 ticket kan krijgen door die gametijd enzo. maar US kan meerdere tickets
hhmm oke. Nou ja hoop dat ik er 1 krijg anders heb ik iemand voor niks blij zitten maken. Speeltijd van de multiplayer in 1 en 2 zit wel goed bij mij.
Zijn er nog mensen die zin hebben om te skieten? Wat ik trouwens wel mis is een brute map uit Gears 1 zoals Mansion of op die militaire basis. Ik ken de namen niet meer :<
volgens mij die extra beta codes die je kan verdienen door: - 20 uur in de beta gespeeld te hebben of - een GoW content gekocht of - 100 uur gespeeld in GoW1+2 (word bij elkaar opgeteld) of - een 1jr live aanschaffen BRON: http://forums.epicgames.com/showthread.php?t=789309 dus die kan je weggeven aan je vriendjes alleen het was t/m 4 mei...
wat een domme suprise.. Players Choice Gamemode... kan je kiezen wat je speelt.. en grote hoofden en chipmunk voices
Zonde, nou'ja dan krijg ik op z'n minst 1 code. Alsnog blij aangezien een vriend van me dan de beta ook nog 1 weekje kan spelen .