L.A. Noire

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tommie, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dat was meer DLC die je installeert. Zoals ook bij de Fallout 3 GOTY.
    Maar bij games die echt meerdere discs in beslag nemen (Mass Effect 2, Lost Odyssey) moet je nog steeds op een bepaald punt in het verhaal van disc wisselen.
     
  2. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    WTF 3 cd's :p
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Holy shit, niet verwacht. :eek:
    Maar goed, als het een beetje werkt zoals met ME2 heb ik er geen problemen mee.
     
  4. cjr stone

    cjr stone Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    3 discs wtf :eek:
    Heb m'n pre-order al staan, maar dat is wel echt veel! Damn!
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Op de GT forum lees ik net dit...

    you will be swapping disks as soon as you finish certain detective cases and that will only be two times throughout the entire game. You will never have to swap back to the first disk or whatever for any reason unless you are restarting the entire game. You will never have to change the disks because you turn a corner or go into a certain part of a city thats on another disk either. It only has to do with the story progression. so no worries.

    Als het op die manier werkt is het geen enkele ramp. De enige reden om de game nog voor PS3 te halen is als het echt de betere versie is,maar ook echt duidelijke verbeteringen, niet onzinnige dingetjes.
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Inderdaad. Ik heb tot nu toe maar 2 multiplatform titels voor de PS3. Castlevania (omdat dat volgens Digital Foundry de beter versie was) en Portal 2 (omdat idem en er een gratis PC versie bij zit)

    Als ik een beetje af ga op de track record van Rockstar dan zal dit voor mij wel een 360 versie worden. RDR was op de PS3 grafisc echt minder
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Al is de main build van LA Noire volgens mij wel op de PS3 toch? Maar zal wel niks uit maken denk ik. Al is de PS3 versie beter dan nog haal ik hem gewoon op de 360, op de PS3 halen is geen optie voor mij. :+

    Net mijn order bij Zavvi maar geannuleerd en bij Yourgamezone besteld, €10 meer maar wel op release en met The Naked City DLC inplaats van die gare The Sharpshooter bij Zavvi. LA Noire zal mijn geld wel waard zijn. :)
     
  8. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Zeker dat je daar The Naked City DLC bij krijgt ? Ik zie het niet staan op de site.
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Had ze een email gestuurd:

     
  10. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Als de levering net zo goed is als de spelling dan vrees ik het ergste voor je.
     
  11. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Ok, thanks.
     
  12. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Fiasco, weet je zeker dat hij op de release datum binnen in dan?
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Kan niks garanderen natuurlijk, maar ga er uit van wel. Op Budgetgaming krijgt de site wel goede reviews dus neem aan van wel. Anders pech, nog altijd sneller dan Zavvi. :+
     
  14. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    alleen, zoals al vaker verteld is, wordt deze game niet door Rockstar gemaakt, maar door Team Bondi.
     
  15. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Als de versies gelijk zijn dan ga ik voor de PS3 versie. Gewoon 1 cd is wat handiger.
     
  16. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    gerucht gaat zowiezo dat de PS3 versie er beter uit komt te zien, min of meer vanwege het feit dat alle gameplay tot nu toe op de PS3 is geshowed, en de PS3 ook in eerste instantie als main platform gekozen was.
     
  17. xEARGASM

    xEARGASM DEADMAU5

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar daar zeg je het al. Het is en blijft een gerucht. En als ik mij niet vergis werd er door sommige ontwikkelaars bevestigd dat zij eerst op 360 het spel maken om dan vanuit die versie de PS3 versie te maken.
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat verschilt per spel
     
  19. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar hebben jullie hem ge pre-orderd?
     
  20. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Nog even kijken of ik hem direct koop. Maybe ook niet, wachten op GOTY of DLC/complete pack. Amazon anders.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina