ALs ik dat ook zou willen doen, dan moet ik gewoon tot augustus wachten zodat mijn contract afloopt en dan via die site dat kiezen? Als ik verleng bij T-mobile zelf, kan ik de HTC Desire nemen,maar dan moet ik wel 80 bijbetalen en het is dan 42,50 per maand..no fucking way.
Ik huiver alleen wel lichtjes over het opnieuw nemen van een HTC. Ik had een paar jaar terug een HTC Touch en qua design was ie erg nice allemaal, maar op een gegeven moment kreeg ik problemen met het klepje voor de memory card , en sloot niet lekker meer. Toen heb ik het ding laten repareren,maar daarna is het nooit meer goed gekomen, langzaam rotding vond ik het, die vaak crashte ook. Misschien heb ik gewoon pech gehad..maar toch...
Het is wel een erg leuke aanbieding op die website,maar is het puur alleen bedoeld voor studenten (want dat ben ik niet) of is dat gewoon puur de naam van de site? (net zoals dat studenten bijv ook korting krijgen bij macbooks enzo)
Ik zou dus 17 euro kunnen betalen voor het toestel, en dan kost het mij per maand 26,95, en dat is heel prima te doen voor mij. Want ondanks dat mijn abbo nu 20 euro is, ik kom altijd op 25 a 30 euro terecht elke maand. Dit is heel erg nice. De Iphone 4 is zelfs ineens veel beter te doen dan bij T-mobile zelf, 200 betalen en dan hoef je niet eens per maand 44 euro te betalen voor het abbo, veel beter dan T-mobile idd. Ik zie nu waarom ik niet moet verlengen ja.
Maar hoe kan het dat zulke sites dat mogen doen, terwijl ze wel gewoon een t-mobile abbo aanbieden, waarom is dat verlengen zoveel duurder, als ik zo'n zelfde soort iets wil?
Laatst bewerkt: 1 mei 2011