Android

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Ferron, 10 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    :D
    Zo kan het ook ja, maar ik kreeg gewoon een automatische melding, ook goed. :)
     
  2. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog geen bericht over 2.3 gekregen op m'n DHD hoor?
     
  3. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Niet? Raar. Ik kreeg 'm gister uit het niets :D.

    Moet je er even zelf naar zoeken misschien? Gewoon op de manier zoals Lijpe Mocro zegt.
     
  4. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Al gedaan, maar dat werkt ook niet.. Zegt dat ik de meest up-to-date versie heb... Bij software informatie staat dat ik nog 2.2.1 heb... Ik wil Gingerbread!:mad:
     
  5. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Ook nog geen melding hier. Had ergens gelezen dat de HTC Desire HD en Desire Z beide de update zouden krijgen. Ik wil! Mijn batterij gaat de dag niet eens mee, meer mensen hier lsat van? (Ik gebruik hem echt niet gek veel, af en toe een smsje, weinig open apps..)

    /EDIT:

    http://www.allaboutphones.nl/nieuws...eadupdate-voor-Desire-HD-en-Incredible-S.html



    HTC begint met Gingerbread-update voor Desire HD en Incredible S
    Door Bart Vuijk, donderdag 5 mei 2011 09:13 | 9 reacties

    HTC is begonnen met de uitrol van de belangrijke Gingerbread-update voor de HTC Desire HD en de Incredible S. De Desire Z moet kennelijk nog even wachten.

    Her en der op internet zijn al eigenaren van een van de twee toestellen die melden dat hun toestel de update 'over the air' heeft ontvangen. Maar veel anderen ook niet. Een Desire HD van een van onze redactieleden krijgt hem bijvoorbeeld nog niet binnen.

    HTC meldt zelf dat de update nu in Europa wordt uitgerold, en raadt zoals gebruikelijk de eigenaren van de toestellen aan om eerst een back-up te maken alvorens de update wordt geïsntalleerd. Het is ook een flinke download, dus de eigenaren van de Desire HD of de Incredible S kunnen die het best via een WiFi netwerk binnenhalen. Er komt een melding van de update op de telefoon zelf binnen. Via instellingen>over de telefoon> Systeemsoftware-updates>nu controleren kun je met zo'n toestel proberen of de update al beschikbaar is.

    Voor de Desire HD wordt de firmwareversie na de update 2.36.405.5, voor de Incredible S luidt dat versienummer 2.12.405.7. De afgelopen dagen circuleerde al een onofficiële Gingerbread-ROM voor de Desire HD.

    In een tweet laat HTC-directeur Mark Moons het volgende weten:

    People, niet iedereen krijgt vandaag de update.... En nee, ik ga niet over de volgorde. ;-) Het gefaseerd over de komende dagen
     
    Laatst bewerkt: 6 mei 2011
  6. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    oh nice, zal het mijn vriendin zeggen
     
  7. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Dat is echt gek Oscar, zoals ik al zei: bij mij kwam hij uit het niets :D

    @Vigil, ja, heb ik ook zeker last van. Gister had 3 potjes doodlejump gedaan, en 2 smsjes verstuurd, maar na een halve dag op stand by te hebben gestaan viel hij toch uit op het eind.
     
  8. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Nerrion, hoe bevalt Gingerbread eigenlijk?
     
  9. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Heb ik geloof ik op de vorige pagina ook al beschreven, maar boeiend:

    Ik merk niet dat er super veel veranderd is, meer de details. Wel voelt m'n Desire HD een stuk sneller aan, en dat verbeeld ik me niet ;)
     
  10. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.744
    Leuk Bevonden:
    1.943
    Hoe is het met de batterij duur onder 2.3 op de Desire HD. Op de gewone Disire is die bij mij echt een heel stuk beter geworden. Kan nu makkelijk 2 dagen met redelijk intensief gebruik
     
  11. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Ik merk wel dat hij iets langer meegaat, duidelijk.
     
  12. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Heb je een vodafone branded toestel ? Zo ja, dan krijg je em iets later want updates voor android gaan altijd eerst via Vodafone ofzo.

    Ik heb de HTC Desire HD nu al 3 dagen en damnn...wat een toestel. Lekker snel, mooi helder beeld en gewoon veel meer functies dan mijn vorige Android phone ( HTC Legend ). Direct Whatsapp gedownload en ook allerlei games ( PES 11, Angry Birds etc. )
     
  13. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Lijkt erop dat KPN nu ook de nieuwe Android update door laat op het netwerk.
    Ik ben iig nu aan het updaten.
     
  14. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem nu ook. Merk eigenlijk echt totaal geen verschil qua snelheid:+
     
  15. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ik heb hem nu ook
    merk ook weinig verschil. Wel knap dat alles behouden blijft. Ik had verwacht dat het toetsenbord ook een nieuwe layout zou krijgen.
     
  16. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Komt ie ook nog voor de normale Desire? Staat niks over in dat artikeltje
     
  17. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt nog later. Tegelijk met de update voor de Desire Z volgens mij
     
  18. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Vodafone heeft hem nu ook uitgebracht. Ben hem nu aan het binnenhalen.
     
  19. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Heeft iemand een goeie Android rom voor HTC HD2? Die ik nu heb verveeld me nogal :+
     
  20. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff, sinds de update naar Gingerbread valt m'n WiFi heel de tijd uit op m'n Desire HD. Hoor dat heel veel mensen er last van hebben. Beter gaat dit snel gefixt worden..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina