Ook nog geen melding hier. Had ergens gelezen dat de HTC Desire HD en Desire Z beide de update zouden krijgen. Ik wil! Mijn batterij gaat de dag niet eens mee, meer mensen hier lsat van? (Ik gebruik hem echt niet gek veel, af en toe een smsje, weinig open apps..)
/EDIT:
http://www.allaboutphones.nl/nieuws...eadupdate-voor-Desire-HD-en-Incredible-S.html
HTC begint met Gingerbread-update voor Desire HD en Incredible S
Door Bart Vuijk, donderdag 5 mei 2011 09:13 | 9 reacties
HTC is begonnen met de uitrol van de belangrijke Gingerbread-update voor de HTC Desire HD en de Incredible S. De Desire Z moet kennelijk nog even wachten.
Her en der op internet zijn al eigenaren van een van de twee toestellen die melden dat hun toestel de update 'over the air' heeft ontvangen. Maar veel anderen ook niet. Een Desire HD van een van onze redactieleden krijgt hem bijvoorbeeld nog niet binnen.
HTC meldt zelf dat de update nu in Europa wordt uitgerold, en raadt zoals gebruikelijk de eigenaren van de toestellen aan om eerst een back-up te maken alvorens de update wordt geïsntalleerd. Het is ook een flinke download, dus de eigenaren van de Desire HD of de Incredible S kunnen die het best via een WiFi netwerk binnenhalen. Er komt een melding van de update op de telefoon zelf binnen. Via instellingen>over de telefoon> Systeemsoftware-updates>nu controleren kun je met zo'n toestel proberen of de update al beschikbaar is.
Voor de Desire HD wordt de firmwareversie na de update 2.36.405.5, voor de Incredible S luidt dat versienummer 2.12.405.7. De afgelopen dagen circuleerde al een onofficiële Gingerbread-ROM voor de Desire HD.
In een tweet laat HTC-directeur Mark Moons het volgende weten:
People, niet iedereen krijgt vandaag de update.... En nee, ik ga niet over de volgorde. ;-) Het gefaseerd over de komende dagen
Laatst bewerkt: 6 mei 2011