[XOne] Mortal Kombat [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Nightbringer, 19 apr 2011.

1. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Heb gister de krypt secret van 20.000 koins gedaan en meteen een paar ge-unlocked.

Zijn er hier mensen die een bepaalde character makkelijk vindt om combo's aan elkaar te linken? Is hier een soort regel van toepassing ? Ik kom hoogstens op een 4-hit combo uit.

Met Killer-Instinct kon ik op een gegeven moment makkelijk combos maken van 20 hits en hoger. Nou weet ik dat MK daar zih niet voor leent, echter wil ik wel naar een combo toe van 10-hits....

2. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    doe dan Liu Kangs bicycle kick of de x-ray van Sonya

3. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Ermac heeft wel een makkelijke 10+ hit combo, hetzelfde als Noobsaibot(in de hoek) en Subzero heeft ook wel een makkelijke.

Ermac:
    J+FP/BP, FP, BP, DB+FP, J.BK, DB+BK, Dash, BP,BP, BF+FP 11 hits, is nog makkelijker als je de enhanced versie gebruikt van DB+FP.

Noob Saibot:
    (In de hoek) J+BP/FP, BP, FP, BP, DB+FK, (FP, BP, DB+FK)3x, D+BK, DF+FK 16 hits, je hoeft niet eens de volledige combo te doen en je zit al zo boven de 10. Als je een paar enhanced DB+FK's erin gooit en wat aanpast kan je zelfs boven de 20 komen.

(midscreen) DB+BP, Neutral jump FP/BP, Dash, B+FP, BP, FP, BK, DU(enhanced, dus beneden+block en direct weer omhoog) 10 hits. Erg makkelijk.

Sub-Zero:
    J+BP/FP, BP, BP, DF+FK, J+FP/BP(springt over je tegenstander heen, of loopt eerst een beetje naar achter zodat je niet over hem heenspringt), BP, FP, BP/BK,BF+BK(enhanced versie). 10 hits en behoorlijk makkelijk. Je kan ook een X-ray doen aan het einde, alleen moet de bovenstaande combo eindigen met een BP, anders vlieg je eronder door.

J+BP/FP, BP, BP, DF+FK, loop naar voren, Neutral jump FP/BP, Dash, B+FP, BP,(even wachten want je kan niet direct weer slaan) BP, FP, BP, BF+BK. 11 hits, wederom behoorlijk makkelijk, enige lastige is dat je na de B+FP, BP heel even moet wachten.Kan ook X-Ray aan het einde.

Of je kan inderdaad doen wat Bigsyke zegt:+

Probeer een string te vinden uit de move list van een character die je leuk vind(standaard combo's) en 9 v/d 10 keer moet je de laatste input verwisselen met een special en kan je vanaf daar weer verder kijken. Helaas zoals Bigsyke ook heeft gezien is combo's doen ook niet alles...8)

Laatst bewerkt: 4 mei 2011
  4. Sunblade NL

Sunblade NL Elite Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Sunblade NL --> Xbox Live

5. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Thx. Maar hebj e toevallig een combo reeks voor Kitana ? :D

6. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
  7. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Staan die combo's ook bij practise (heb er nog niet gekeken namelijk)...

8. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52

Nee, en gelukkig maar, want als alles daar stond was er ook geen ruimte meer om te experimenteren.

9. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Wat heb je toch af en toe ook een stel zielige figuren als je online wilt spelen.

Lopen al kei-snel naar achter, bukken en blocken. Telkens maar een upper-cut en een fatsoenlijke combo komt er niet uit.

10. DeadlyEnding

DeadlyEnding Rockster

Leuk Bevonden:
    0
    Probeer ze dan te lokken om iets anders te doen ofzo..
    Kan zelf niet echt een tip geven aangezien ik het spel nog niet heb. Maja misschien projectiles schieten? Ookal blocken ze het krijg je alsnog een klein beetje damage dacht ik..

Hopelijk heb ik het spel binnenkort, ga hem morgen bestellen. Ziet er echt te vet uit.

11. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Als ze laag blokken gebruik dan strings waar een overhead(medium) in zit, als je geen string hebt met een overhead dan heb je vast wel een alleenstaande aanval dat een overhead is. Anders kan je ze ook vastpakken, of je gaat zelf van een afstandje projectiles spammen :)

Sommige standaard combos uit de move list zijn veilig als ze worden geblocked, betekend dus dat jij direct na je combo block kan drukken en zij hun uppercut verneuken. Dan kan je een combo naar keuze eruit gooien. Maarja het is makkelijker gezegd dan gedaan...

12. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ja, combo's aan elkaar knopen met Cyrax, Sektor, Scorpion, Ermac of Kitana is ook geen probleem. Enigste nadeel is wel dat als hun blocken en jij op hun af knalt ... je altijd button-lag hebt. Ben AL-TIJD te laat met het blocken van hun uppercuts. Ergste is wel, als ze mij een paar keer raken en ik hun constant ( terwijl ze blocken ) kunnen ze zo 2x een X-RAY doen. Kortom, erg irritant.

13. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    man man man, Raiden vs. Shao Kahn is een pain in the ass |:-

14. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Gebruik veel teleport :9

15. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik port me helemaal de ziekte, die tactiek heb ik aardig door. Zodra hij vlakbij je staat ben je dood.

16. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    toch maar even op easy gezet. Na een uur op hem hakken en maar 3 rondes netaan winnen was ik het een beetje zat :x

17. Boxmeer

Boxmeer El Vatso

Leuk Bevonden:
    23
    Haha dat is nog niks! Ik heb er al ongeveer 3 uur opzitten op medium en de klootzak wil maar niet neergaan. Ik ga hem ook maar op easy zetten :x

18. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Gebruik een goeie tactiek Bijvoorbeeld: Als hij een Pijl/ Hamer gaat gooien dan, teleport je snel naar de andere kant en geef je een mooie uppercut en dat probeer je te herhalen, tot hij uiteraard dood is. :+

Daarna ga je pas beseffen, dat hij echt makkelijk is. Succes! :thumbs:

Laatst bewerkt: 6 mei 2011
  19. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Ik gebruikte die vliegende move altijd (left) + (right) + (A) volgens mij

20. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Dat vind ik knap, want hij blockt dit allemaal tenzij hij aan het lachen is? :+

Deel Deze Pagina