L.A. Noire

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tommie, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Om nog iets spannends over de gameplay en de spelwereld te lezen, lees het stuk op teamxbox http://previews.teamxbox.com/xbox-360/2600/LA-Noire/p2/

    Speaking of the map, it is frigging huge. One of the Rockstar reps, when giving us the demo of the Red Lipstick case, told me it’s the biggest map that Rockstar has ever made, larger than San Andreas, GTA IV or Red Dead. One of the first things I did when I gained control of a vehicle was set a waypoint on the most southeast corner of the map, drive there, then set a waypoint to the most northwest corner of the map, and drive there, timing myself. It took me 12 minutes. Now you might not find that amazing but consider that the cars in the game go much faster than the horses in Red Dead Redemption. That, plus the fact that three or four times in that drive I had my siren on and was absolutely screaming down the road for a long straight stretch, equate to a frigging huge map. Also, think about the map in RDR – it has large patches of open fields and plains. In L.A. Noire, every bit of the map is packed with streets filled with buildings, cars and pedestrians. This is downtown Los Angeles, after all!
     
  2. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Klink echt vet!!
     
  3. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Wat een game gaat dit worden! :D
    In één week gewoon twee klappers van games, nice :cool:
     
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    49euro als je hem pre-order bij mm arena
     
  5. Feyenoord 12

    Feyenoord 12 Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    maar hoe betrouwbaar zijn al deze bronnen?
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Klinkt goed, en daar vallen die geluids-indicators ook onder? Ik had gelezen dat wanneer je bijv klaar was op een crime-scene, dat de game je dan zo'n geluidje laat horen? Die meuk hoef ik echt niet....laat me gewoon lekker het zelf uitzoeken en dat kan resulteren dat je vast komt te zitten, en dat moet ook vind ik :)
     
  7. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ja, er speelt subtiel muziek op de achtergrond tijdens het onderzoeken van een crimescene. Daarnaast hoor je een geluidje en geeft je controler een kleine vibratie als je in de buurt komt van een clue. Als je alles gehad hebt, stopt het muziekje en kan je verder gaan met verdachten of getuigen te interviewen.
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Deze game wordt zo vet he, hopelijk kan Rockstar me eens positief verrassen :cool:
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    GTA IV en RDR waren geen positieve verassingen? :D
     
  10. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Idd wou net zeggen. :9
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Nou voor mij helaas niet echt. Misschien had ik te hoge verwachtingen, maar beide games niet uitgespeeld omdat ik er te snel op was uitgekeken.
     
  12. Feyenoord 12

    Feyenoord 12 Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond RDR wel leuk alleen missies te eentonig waardoor het saai werd
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Hmmm, ik had hier zelf geen last van, ben echt een extreem grote GTA fan. Maar de teleurstellingen van mensne kan ik wel begrijpen, het is absoluut zo dat er heel veel missies waren die gewoon niet zo tof waren en echt veel meer variatie hadden kunnen hebben. Dit was al een stuk beter in de laatste DLC,maar toch.

    Qua details en sfeer en technisch gezien was de game zijn tijd vooruit maar veel dingen ontbraken toch wel, dat moet ik dan wel eerlijk toegeven. Zoiets kon ik nog niet toegeven een paar maandjes terug...maar ik wil nu eerlijk zijn ;).

    Het blijft wel moeilijk om open world games de hele tijd boeiend te houden, maar ik heb vertrouwen in GTA V. Als ze het schiet systeem van RDR gaan gebruiken en de physics ook, en genoeg variatie in missies.....dan komt het wel in orde denk ik :D.

    Maar eerst L.A. Noire :thumbs:
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Ik dacht eerst dat L.A. Noire ook een soort GTA meets Mafia werd, maar gelukkig niet.
    Sinds ik helemaal niks meer qua gamenieuws bij houdt vliegt alles langs me :p.
     
  15. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het denken jullie een spel is, waarbij je ook zelf kan doen wat je wilt? De missies is natuurlijk leuk, maar als je de mainstory uithebt dat het spel dan toch nog niet voorbij is.
     
  16. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    In dat aspect zal het nog steeds een soort GTA zijn lijkt me. Soort GTA meets RDR met iets meer vleugjes gameplay aspect dat ook echt nieuw is vergeleken met het verschil tussen GTA/RDR.
     
  17. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denkt dat je niet zomaar kan rondlopen waar je wilt.
    Er zal wel wat vrij rondlopen zijn om van de 1ne missie naar de andere te gaan maar naast de zijmissies kan je niets meer denk ik.
     
  18. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Aangezien je van de ene kant van de map naar de andere kon rijden en bankovervallen e.d. kon 'tegenhouden' lijkt me mijn post iets accurater.
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Persoonlijk vind ik dit echt minder en haalt de uitdaging er een beetje uit,hopelijk kan het uit.
     
  20. Feyenoord 12

    Feyenoord 12 Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina