Hier word ik echt niet vrolijk van. Toen met die konijnen hoofden bijvoorbeeld hield ik vriend en vijand veel minder goed uit elkaar. Hoop dat dit een beetje tot de beta beperkt blijft en in de retail dit soort shit niet hebben. Met gears 2 waren dit soort dingen alleen US only. Keep it that way!
Rod Fergusson had op Twitter wel gezegd dat dit soort surprises ook in de retail zouden zitten. Persoonlijk vind ik het wel leuk, maar als je serieus aan het spelen bent dan kan het inderdaad wel irritant worden.
Jammer dat er geen leuke verrassing in zat. Ik hoopte op "horde" en anders sowieso op een nieuwe map:{
Opzich wel leuk, die bunnyheads en grote hoofden, maar maak alsjeblieft een aparte playlist als het zo nu en dan komt. Stoor me er echt de tering aan...
Dit. Gears hoeft geen Halo te zijn met al die dingen en kleurtjes voor armor en wapens en dergelijke, hopelijk houden ze dat in de fullgame op een aparte playlist. Die konijnenhoofden vond ik ook echt zwaar vervelend, haalt je helemaal uit de game.
Yeah net de Golden Retro Lancer voor de retailversie unlocked Is er eigenlijk al bekend wat er (naast de retailunlocks natuurlijk) allemaal overschakelt naar de echte game? Of worden je level, al je medailles en al je ribbons allemaal gereset?
tis ook gewoon tijdelijk.. en tis alleen in de playerschoice playlist dus niet klagen enige wat je meeneemt zijn die flaming weapons, thrashball cole en golden retro lancer.. mits je die hebt unlocked voor retail natuurlijk
Yay, alles geunlocked voor retail! Net klaar met 100 golden retro launcher kills. Heb er precies 100 matches over gedaan om alles te halen.
Ik dacht dat de Flaming weapons sowieso in de retail zaten, en dat je alleen Golden Retro en Thrashball Cole kon unlocken. Of heb ik dat mis?
Nog 13 kills voor golden retro in de retail ! Heerlijk wapen die Retro zeg, toen ik hem voor het eerst gebruikte dacht ik echt me controller is stuk xD, maar als je er eenmaal aangewend bent is ie heerlijk!
Jezus, wat een onzin potjes heb ik net gespeeld. De host had altijd gibs in close range, had altijd 2 shot downs op LONG range.(Hij schoot me serieus vrijwel in 1x full-red op trenches. Ik stond bij shield en hij stond boven op dat dakje in de spawn) Naast de host zaten er 4 gasten met DBS en retro lancers het andere team, dus als ze miste met hun DBS en ze konden niet wegrennen () begonnen ze te blindfire sprayen met hun retro lancers. Wat een vertoning van 'skill' zeg.
in public matches vaak wel. soms niet.. ranked is altijd op servers. enige wat ik kan zeggen is speel in een team en blijf op afstand tegen die dbs users en neem zelf retro lancer om te counteren