Jaaa, laten we allemaal YouTube filmpjes neerzetten die je hier toch niet af kunt spelen. "Insluiten op verzoek uitgeschakeld, bekijken op YouTube"..
Geweldige serie, heb elke aflevering gezien. De nieuwste (gisterenavond uitgezonden) is ook erg leuk. [SPOILER1]Moest echt hardop lachen toen Sheldon en Amy gingen dansen[/SPOILER1]
Die moet ik dan ook nog ff kijken, ik vind die Amy alleen soms zo vervelend, maar wel grappig. En is dat aflevering 20?
Ik moet de nieuwe nog steeds even kijken. Dit stukje vond ik trouwens ook geweldig uit het vorige seizoen (of nog net dit seizoen?): [yt]sjCJ-P_Rs0E[/yt] Edit: Kan je tegenwoordig nooit meer youtube embedden?
Blossom bedoel je? Zag de serie een paar jaar geleden voor het eerst. Toen vond ik er geen ruk aan. Nu vind ik hem echt geweldig! Speelde Kaley een tijdje terug ook niet in een serie samen met Peggy Bundie?
Geen audio problems? De teevee versie heeft verneukte audio. Edit: Oh, er staat nu een repack, zie ik
Amy Farrah Fowler vind ik persoonlijk juist een aanwinst! De enige die er van mij snel uitmag is Priya... Ze is redelijk irritant, niet grappig en zo'n stereotype jaloers 'niet met je ex omgaan' karakter. (hoewel haar advocaten-act met de roommate agreement briljant was!!!)
Ben nu ook met S4 bezig. Sheldon blijft zo geweldig. Dat lachje. En toen hij die text-based RPG aan het spelen was. Verder begin ik die andere characters ook steeds hilarischer te vinden. Eerst stak Sheldon er nog duidelijk bovenuit voor mij maar nu is het meer gelijk.
Ik vond Amy Farrah Fowler in het begin kut, maar ze begint de laatste paar afleveringen idd wel een stuk beter te worden.