[XOne] Brink

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 29 mei 2009.

1. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Bethesda laat opvallende cijfers over Brink los

Uitgever Bethesda heeft een interessante lijst aan cijfers laten zien die over Brink gaan, een game van ontwikkelaar Splash Damage. Hierin vinden we onder andere terug dat er 26.000 teksten in de game zitten, zestig minuten aan muziek en 4500 verschillende geluiden voor wapens. Bekijk de volledige lijst hieronder:

"- Number of ways to die – 45
    - Lines of dialogue – 26,000
    - Individual weapon sounds – 4,500
    - Voice Packs – 8
    - Minutes of Music – 60
    - Weapon/attachment combinations (not counting Resistance variations or pre-order content) – 4963
    - Unique Security Characters (not counting minor tint variations or body types) – 4,530,240
    - Unique Security Characters (not counting minor tint variations but including body types) – 13,590,720
    - Unique Security Characters (including minor tint variations, but not body types) – 15,775,119,360,000,000
    - Unique Security Characters (including minor tint variations and body types)- 47,325,358,080,000,000
    - Unique Resistance Characters (not counting minor tint variations or body types) – 4,530,240
    - Unique Resistance Characters (not counting minor tint variations but including body types) – 13,590,720
    - Unique Resistance Characters (including minor tint variations, but not body types) – 18,307,441,152,000,000
    - Unique Resistance Characters (including minor tint variations and body types) – 54,922,323,456,000,000
    - Total Unique Characters (including minor tint variations and body types – 102,247,681,536,000,000"

Brink verschijnt op 13 mei voor de Xbox 360, PlayStation 3 en PC.

Bron Gameplaynation

Dit al bekend?

- Total Unique Characters (including minor tint variations and body types – 102,247,681,536,000,000"

Is dit 102 trilbiljard ofzo? :+

2. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Mja totale onzin gewoon op de 1e 6 na.

Bij Diablo 3 had je ook een huge getal over verschillende mogelijkheden om je classes in te delen maar daar ging het over gameplay changes en het grootste gedeelte van dat getal was ook echt "waar".

Ach ja beetje opscheppen.

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Het level uit Brink in dat filmpje lijkt wel nieuw te zijn, kan me die niet herinneren. Eindelijk eens niet dat ene ' bruine' gebied, het ziet er heel nice uit hoor dat level..maar ze laten vrijwel niks anders zien steeds,dus nice.

4. Un4

Un4 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Filmpjes zagen er goed uit! Dus ook maar besteld, voor 40eu(Futurezone) hoef je het niet te laten.

Las dat het matches worden van 8 vs 8. Wellicht dus wel leuk om met een aantal van hier samen te spelen. :D

5. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Welke?

6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
  7. Un4

Un4 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb m'n pre-order van Futurezone al binnen! Gistermiddag besteld! Wat een topservice, een week voor de release! \o/

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    voor de xbox? :eek:

9. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Was er voor Future zone ook geen code oid waardoor je het voor 40 euro inclusief verzendkosten kon krijgen?

10. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Hij kost nu 45 inc verzenden. Wel geen pre-order pack maar dat boeit me niet. Heb hem gelijk besteld, dus maandag binnen verwacht ik. De winkels zelf van futurezone hebben hem nog niet.

11. Un4

Un4 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yup.
    www.yfrog.com/h897okakj

Met een code op budgetgaming was de game voor 40eu en een paar cent te bestellen.

12. DeadlyEnding

DeadlyEnding Rockster

Leuk Bevonden:
    0
    Hier een stream van Brink best wel lang!
    http://www.justin.tv/sheh4teme2/b/285318827?

Begin zelf ook pas net met kijken, in ieder geval het geluid klinkt niet helemaal goed (komt niet door de game maar door de streamer). Maja ik dnek dat daar wel veel nieuwe gameplay op te zien is, het is online volgens mij.

Bij 17mins begint de gameplay pas, daarvoor zie je wat custimization en cutscenes. Hij speelt wel een beetje als een halvegare..

Laatst bewerkt: 7 mei 2011
  13. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    geluid boeit me iets minder. Hoe is de online netcode? lagvrij?

14. DeadlyEnding

DeadlyEnding Rockster

Leuk Bevonden:
    0
    Nou het geluid van het spel zelf is wel goed volgens mij alleen niet van de gene die streamed er zit zo''n ruis doorheen. En geen idee of die netcode goed is.. Heb geen verstand van dat soort dingen.

15. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Enig idee of de code nog werkt?

16. LordTeddybeer

LordTeddybeer Happy Gamer

Leuk Bevonden:
    0
  17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Tjonge..dan zou je hem maandag al hebben? Das ongelooflijk vroeg. Maar puur als je alleen bij hun pre-ordered?

18. DeadlyEnding

DeadlyEnding Rockster

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hem ook direct bij futurezone bestellen voor maar 39 euro en als ik hem dan maandag heb is dat ook nog is 4 dagen voor de release 8)
    Gruwelijk chilll

Voor de mensne die het niet weten dit is de kortingscode: BG-LOVES-BRINK-FZ
    Dan krijg je 5 euro korting op brink bij futurezone.
    Best wel een chille site is het want als je er wat koopt krijg je ook bonuspunten en daarmee kun je dan weer korting krijgen! Ik ga die site is ff goed bekijken.

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja en je krijgt automatisch bonuspunten erbij zag ik net, het is echt een superdeal. Maar ik wacht wel even tot wat reviews, en die zullen er maandag denk ik wel zijn aangezien de 10e het uitkomt in de VS. Ga het niet blindelings aanschaffen. Maar Un4, vertel ons maar hoe je de game vind :D

Ik snap niet helemaal hoe die punten werken, ik heb net voor de gein Brink in de winkelwagen gezet en die code gebruikt en 300 punten gebruikt. Maar ik heb nog punten over, echter weet ik niet hoe ik die kan toevoegen ,want het blijft op 300 punten staan. En ik heb iets van 432 punten in totaal.

20. DeadlyEnding

DeadlyEnding Rockster

Leuk Bevonden:
    0

Als je je registreerd krijg je 300 punten dat zijn die 300 punten die jij gebruikt, dus 1 euro korting is dat.

En als je dan brink aanschaft krijg je 432 punten, die kun je gebruiken bij je volgende aankoop. Je kunt niet de bonuspunten die je krijgt voor brink kopen gelijk bij brink gebruiken zeg maar, ze proberen ervoor te zorgen dat je vaker dingen koopt. Er komt nog helaas wel 2 euro verzendkosten bij maja met die 300 bonuspunten van het registreren kom ik dan op ene totaal uit van 40 euro en daar ben ik wel tevreden mee.

Deel Deze Pagina