Prototype krijgt vaak ook meer haat dan het verdient. [yt]54_yOqZ6Ieg[/yt] Hoe kun je dit nou haten?!
Had hem een keer geleend van een kameraad van me. Uiteindelijk helemaal kapot gespeeld!!! Echt een top game waar ik eigenlijk weinig van verwachtte.
Ik vind zelf Perfect Dark Zero, het spel was dan niet beter als de eerste deel maar ik vond het zeker niet tegenvallen en er was enorm veel te doen in het spel zelf, enorme leuke Co-op heeft het spel ook naar mijn mening.
ilomilo is vrij onbekend, en dus ook ondergewaardeerd, want het is een geweldige game.... Super Meat Boy is wel iets meer bekend, en heeft ook overal hele goede scored behaald, maar ook die zou wel wat meer lof mogen krijgen...
Van degene die het gespeeld hebben wel, maar heel veel mensen kennen het niet of lijkt het weinig aan vanwege de 1ste indruk (basic graphics, wellicht bang voor te moeilijke gameplay, etc)
Voor de Xbox 1 - Phantum Dust Voor de Xbox 360 kan het er mar een zijn en dat is Shadow Run (geweldige multi-player) maar helaas was deze door de fans an shadow run (originele series) ook afgebrand
Ondergewardeerd?? http://www.eurogamer.net/articles/earth-defence-force-2017-review Geniale must-have game \o/
Oeh, nog een. Trailer doet de game geen recht aan. En er zitten spoilers in. [yt]09qDqK9cxlI[/yt] Slechte graphics Slechte controls Geen variatie in de vijanden Auto's besturen kut Voice over van de vijanden is lachwekkend (eigenlijk een plus natuurlijk) Maar de personages...het verhaal... geniaal [yt]rzvXBFwcyek[/yt]
Misschien Divinity II: Ego Draconis, nog niet eens zo heel slecht gewaardeerd, maar kwam tegelijkertijd met Dragon Age Origins uit... het is echt een prachtige game.