Iemand ervaringen met http://www.eci.nl ? Ik heb daar Tiger Woods PGA Tour 10 besteld voor 11.95 incl. Omdat zavvi wat levertijd betreft langer duurt en eci belooft dat wanneer je het voor 17:00 besteld het de volgende dag in huis is.
Verder zag ik op die site nog wat aanbiedingen (niet echt een groot assortiment). Maar op dit forum zie ik eigenlijk nooit aanbiedingen van hun voorbij komen.
Na ervaringen te hebben gegoogled kreeg ik ook niet echt meer zekerheid, aangezien mensen spreken over agressieve verkooptechnieken. Ik weet dat er een soort van abonnement regeling is (verplichting tot koop van een aantal producten per jaar). Maar ik heb voorzover ik weet nergens iets aangeklikt bij de aanmaak van de account of de bestelling dat ik daarmee instem. En zoals ik het zag geldt dat alleen voor vip leden, die dan weer meer korting krijgen. (maar uiteraard aan die verplichting moeten voldoen.)
Hopelijk zijn er hier mensen die vaker daar iets besteld hebben zonder verplicht te zijn tot meerdere aankopen.
Laatst bewerkt: 5 mei 2011