[XOne] Gears of War 3 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 25 apr 2011.

1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik speel gewoon 100% gnasher (heel soms lancer als je tegen een team speelt met veel bots). Vind die retro lancer gastjes wel hinderlijk trouewns.

2. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Of mensen met de VIP codes :9

3. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    volgens mij wel ik zat eerst split-screen(JA GOW3 BETA) te spelen en opeens kwam de 2de speler(onderste beeld) in locust terwijl ik in cog was.
    best wel grappig bijv samenwerken xD

4. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Het is toch treurig gesteld met de balans van het spel als je een retro lancer mee moet nemen om een retro lancer te counteren?

5. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Btw mijn lvl 100 in Gears2 medaille is niet unlocked terwijl ik toch wel degelijk 100 ben op Gears2..?
    Sowiezo had ik er wel wat meer voor verwacht dan enkel een medaille, maar misschien komt dat nog ofzo.

En gingen ze de Retro-lancer nog tweaken of blijft ie zo? Dat ding kan wel wat meer ammo gebruiken :p

6. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    1) Klopt, in de beta unlockt de medaille voor de achievement van level 100 in Gears 2(dus je moet echt de achievement gehaald hebben) nog niet, dit gebeurt pas in de volledige game.
    2) Het zou inderdaad goed kunnen dat je hier meer dan een medaille voor krijgt, Rod Fergusson zei op Twitter dat hij nog iets aan het bedenken was dat het het echt waard zou maken als ik het goed heb.
    3 ) Ik hoop het niet/neem aan van niet. De retro-lancer is al sterk genoeg, nóg meer ammo zouden ze het vast niet geven. Bovendien, in ieder geval in de potjes die ik speel, heeft bijna iedereen een Retro, dus ammo zat.

7. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    was een tip naar jullie.. ik pwn retro met mn hammie.
    dat is pas een powerweapon dat ding.. vooral die active heb je iemand in 1 sec down, ziek
    en lancer is ook berensterk, een .immense clip die bijna never opgaat.. moet alleen je speelstijl aanpassen als je ermee speelt

dat vind ik balance.. als je met elk wapen (in de juiste handen) een ander wapen kan counteren.

hoe ik het nu zie is gears zo:

de noobs zijn like yes yes ik krijg kills met mn dbs en retro...
    de average spelers zijn WTF IS DIT KUT SPEL
    en de goeie spelers zijn like yes yes neem aub dbs en retro

Laatst bewerkt: 7 mei 2011
  8. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Wat moet het toch fijn zijn om zo zwart-wit te kunnen denken:b:

9. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    WTF IS DIT KUT SPEL!!

Ach, tot nu toe speelt het gewoon erg lekker weg.

DBS is gewoon kwestie van wennen en ik ben er zelf niet zo'n grote fan van. Al lijkt hij me wel weer heel erg fijn in execution. Zonde dat we die gamemode niet kunnen spelen.

10. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    denk dat in execution het juist minder gebruikt zal worden. in execution is het zaak om te weten waar de tegenstander zich altijd bevindt en dat iemand in je rug komt rennen met dat ding gaat zelden voorkomen. minder chaos meer controle omdat die spawns er niet zijn.. en als je mist ga je meestal dood en in execution betekent dat weer 3min wachten en kijken hoe andere spele :). denk dat het nu minder uitmaakt omdat als je dood bent je gewoon weer spawnt en verder kan spelen.

11. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Vroegah had ik best wel veel shotgun fights in execution. Als je dat in 1 klap kan winnen door een goed gemikte DBS schot, denk ik dat mensen dat zeker gaan gebruiken. Natuurlijk is flanken enzovoort erg belangrijk maar ik denk dat DBS wel een impact op execution gaat maken.

12. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik mis Warzone het meest, ga je vanzelf een stuk voorzichtiger spelen dan in modes als deathmatch.

13. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    dat zou ook zomaar kunnen idd.. maar ik word meestal door een dbs gekilled die ik niet zie aankomen. en dat is bij non-respawn games vaak het geval omdat ze zomaar ineens ergens spawnen waar je het niet door hebt

14. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik denk dat hij hier meer bedoelt van de mate waarin iemand nadenkt. Het spel is namelijk wat tactischer geworden. Sommigen balen hiervan omdat ze dan niet elk potje shotgunnend kunnen winnen :p
    Alhoewel ik persoonlijk dat ook fijn vindt, kan ik ook prima overweg met de lancer als ik merk dat de tegenstanders Dbs en Retro gebruiken.

15. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ach mijn punt is meer dat ik er moe van word dat er hier steeds wordt gehuild over wapens die voor noobs zijn en welke niet. Ik snap niet dat mensen zich hier helemaal over kunnen opwinden.

Mensen die steeds het hardste roepen dat ze worden gekild door een DBS of Retrolancer zijn duidelijk zelf de noobs. Ze begrijpen niet dat je bij Gears 3 itt Gears 1 niet meer op mensen kan afrennen met je shotgun. En hoe meer ik er over nadenk hoe meer ik achter deze visie sta.

Gears 1 kapot gespeeld (en het was uiteraard online veel beter dan Gears 2), dit even getypt om een aantal boze replys te voorkomen. Gears 1 tja, ik had tijdens het spelen ook wel vaak zoiets van "ik schiet nu met een lancer op iemand, hij blijft dichterbij komen en hij schiet mij gewoon neer met zijn shotgun. Waar de fuck slaat dit op, juist, helemaal nergens. Gears is niet zo "realistisch" als een oude Rainbow Six oid of de oude Flashpoint games. Maar met een Shotgun op iemand afrennen die op jou aan het schieten is met een "machine geweer" gaat toch wel tegen alle wetten in. Lijkt eerder een emo actie, echter maakte de emo na zijn run door de kogels vaak wel een kill.

Gears 3 doet het goed doordat DBS/ Retrolancers de rushende shotgun gasten wat meer op afstand houden. Blijf op je plek en probeer van daar wat kills te maken. Roep wat teamleden op om te flanken etc, gooi er een smoke op, en je hebt heus wel een kill. Het is mooi dat het "ik- kom- snel- met- mijn- shotgun- op- je- afrennen- om- je- neer- te- schieten- omdat- ik- net- wat- sneller- ben- met- mijn- shotgun- tijdperk- voorbij is"!

Bij Gears 2 probeerde Epic dit ook al toe te passen, onder andere doordat de kogels van de assault weapons toen al stopping power hadden oid. Maar bij Gears 3 hebben de shotguns tenminste ook veel attack power. Mooi, want een shotgun (GNASHER OF DBS) moet iemand van dichtbij gewoon killen. En niet licht verwonden zoals in Gears 2. Gears 3 combineert 't beste van 1 & 2!

16. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    [yt]NRL9iFu_O1k[/yt]

Dit is echt fucking win!!!!

Doet me denken aan Goldeneye en Turok...geweldig.

17. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    goed dat je dit aan het einde zet van je post, de rest had ik anders niet hoeven lezen :p.. dit is de essentie die je in je achterhoofd moet houden, gears 3 combineert het beste van 1 en 2!.. alles is te counteren en te masteren in deze game..

ik heb best ziek veel gespeeld in deze laatste 3 weken en kan niet stoppen met spelen! zit op de 400 games nu met 4500 kills.. gnasher/hammerburst is mn vaste loadout. maar ik switch naar gnasher/retro als er teveel dbs's zijn. love it! net mn quad lintje gehaald vanuit een ring met alleen gnasher yeey

18. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe jup*)

19. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Jongr ms je replyt op mijn post maar je bedoelt hetzelfde als mij. :lol:
    Hoe dan ook blijft gnasher 3 dubbele win!

20. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Aan jou post te lezen snap je het helemaal! Gnasher en Hammerburst for the win! Dat is ook mijn combi. Ik spam de hammerburst overal, ik krijg daarom ook assist na assist. En de Gnasher gebruik ik voor het echte werk\o/

Ik heb nu wel een week GoW3 Beta gemist omdat ik van zondag t/m vandaag in Kreta zit. Maar morgen weer beginnen, dan is het wel alweer de laatste week:'-(

Deel Deze Pagina