[XOne] Brink

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 29 mei 2009.

1. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Major Nelson heeft ooit op zn twitter gezegd dat ze geen mensen bannen als je een legale te vroeg speelt

2. SleepTrgt

SleepTrgt Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Major Nelson speelt de game zelf ook al...

Niet dat het iets inhoud ofzo... Just saying xD

3. MonkeyBrainsNL

MonkeyBrainsNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt altijd baas boven baas...:D

4. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    hij krijgt altijd promo exemplaren van devs..

5. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    hij is groot en ik ben klein en dat is niet eerlijk... ;)

6. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    hmm nog steeds geen impressies van spelers. Dat is meestal een goed teken. Dan spelen ze vast het spel. Als het spel kut is zetten ze anders neer: Wat een kutspel (reden), ik breng hem gelijk terug :p

7. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Of het is buiten 30 graden :)

8. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Misschien heeft dat er iets mee te maken...

Nogmaals; voor te vroeg spelen van een LEGAAL verkregen game zul je nooit een ban krijgen.

9. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    zou wel treurig zijn.

Oma koopt voor de verjaardag van een kleinkind in een winkel die de streetdate breekt een game. Kind gaat spelen op zijn verjaardag en wordt gebanned.

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Er is volgens mij nog NOOIT iemand geband omdat hij volledig legaal een game speelde.

Het handhaven van streetdates is een zaak tussen retailers en uitgevers. Daar heeft de consument geen ene bal mee te maken.

11. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ja precies, en net wanneer oma het spel aan het kleinkind geeft struikelt ze en komt zo ongelukkig neer dat ze overlijdt. En wanneer het kleinkind later het spel wilt spelen komt er na 5 minuten een grote kras op, maar het spel is niet meer te ruilen omdat oma de bon nog bij dr had toen ze gecremeerd werd :mad:

12. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Mja ik begrijp dus dat Futurezone de pre-order code niet meteen meestuurt? Misschien komen die later in de mail ofzo..?

8)

13. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ja en sinds wanneer is 30 graden lekker in Nederland? Kan niet voor jou spreken,maar ik vind het 3x niks met zulke temperaturen, all the more reason om binnen te blijven als het daar koel is.

Serieus dude...what the fuck?

Laatst bewerkt: 8 mei 2011
  14. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Wat ik begreep is dat FZ per ongeluk al een paar exemplaren verstuurd heeft, om FZ te quoten:

"De expediteur heeft een kleine batch door een fout verzonden.. Dit was niet de bedoeling.

De rest gaat volgende week de deur uit.. Sowieso ontvangen jullie het voor streetdate.

Over de DLC etc: DLC zit bij elke order bij.. De facemasks worden meeverzonden zolang de voorraad strekt."

De exemplaren die door de expediteur verzonden zijn zit nix bij, fout van die expediteur, maar bij de verzendingen van volgende week zit wel alles bij dus.

"@Like-a-bunny: De Brinks die nu verzonden zijn, zijn zonder DLC en Facemasks.

Het gehele pakket (Game/DLC/mask) zou dus volgende pas verzonden worden.

De DLC code wordt nagezonden via e-mail. Je moet daarvoor wel contact opnemen met de helpdesk (order#, brink versie doorgeven).

De Facemasks worden niet nagezonden. Ik hoop dat je hiervoor begrip voor hebt."

Ik ben meestal veels te lui om met dit weer te gaan gamen..

Ja hallo, als je gaat dramatiseren moet je het ook goed doen \o/

15. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Punt is dat niet alle consumenten op de hoogte zijn van de street dates.

16. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    Ik wacht van deze game even rustig de reviews en het commentaar hier af voordat ik hem ga halen...

17. LordTeddybeer

LordTeddybeer Happy Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook de game binnen van Futurezone, helaas nog weinig kunnen spelen maar eerste indruk is dat die graphics tegenvalt, lijkt wel op een lagere resolutie te draaien en textures laden duurt soms enkele seconde. Zodadelijk even de game op de harde schijf zetten misschien helpt dat een beetje.

Verder kwa shootergameplay voorlopig prima al zijn bots op normal, super simpel te verslaan.

18. DeadlyEnding

DeadlyEnding Rockster

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, dat de graphics tegenvallen op eerste indruk klinkt niet zo mooi :mad:
    Hopelijk is dat een kwestie van wennen, maja ik speel het toch voor de gameplay dus ik zal me er wel niet aanstoren. Ik kan ook genieten van spellen die bewijzen van maar 2 pixels hebben dus dan moet dit ook wel kunnen xD En dat van die bots boeit me ook niet zoveel aangezien ik het toch voornamelijk online zal spelen. Hopelijk heb ik de game morgen binnen anders overmorgen denk ik, heb hem dit weekend besteld bij futurezone dus heb goede hoop :D

19. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Dat vind ik echt raar over de graphics, want in alle gameplay videos zagen juist de graphics er erg goed uit. Maar goed....het gaat nog veel meer om de gameplay. Reviews zullen dinsdag komen.

20. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Zijn de reviews meestal niet eerder dan de release date?

Deel Deze Pagina