Xbox LIVE Arcade Games [Deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Luukiee09, 16 mrt 2011.

1. iveL

iveL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij vertellen hoe je een crazy dash in crazy taxi kan doen? :confused:

2. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Guardian Heroes is echt een vechtspel, het lijkt wel wat op een spel als castle crashers.

Crazy Taxi: een dash doe je doe door tegelijk op het gas te trappen en de ''drive'' versnelling te selecteren. Houd daarna het gas ingedrukt. De beste manier is als je dit doet vanuit de reverse gear, maar dat hoeft niet. Zolang je niets raakt, kun je het best niet nog eens dashen.

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    edit: Hoort hier niet meer thuis. :+

Laatst bewerkt: 6 mei 2011
  4. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
  5. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Gister stukje Case Zero gespeeld, wat awesome zeg :cool:.
    en dat voor 200(P) 8)

6. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    IGN stuff;

100+ levels, co-op mode, and a level editor to download and create user generated content. You get a lot of Bangai-O for you buck (sorry for that pun).

In addition to the lengthy single player, every mission in Fury mode can be played cooperatively with another player either locally or over Xbox Live.

Bangai-O HD is not a standard bullet hell shooter. Each level plays completely differently. The layouts vary from standard left to right designs, to closed in arenas ala Geometry Wars, to hectic close quarter fights, to vertical levels where enemies rain down. The levels have different objectives, though they all revolve around destroying everything in sight. The level design is great and Missile Fury plays like a very untraditional shooter.

7. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel weer genoeg matige games voorbij zien komen hier, kom op met die toppers. Hopelijk wat leuke aankondigingen op de aankomende E3

8. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Welke matige games? Ik zie bijna alleen maar indrukwekkende releases voor XBLA.

Hiervan wordt ik heeeel blij. Dacht zelfs even dat het om een full priced release ging.

Dungeons and Dragons Daggerdale Quicklook.

Check laatste kwartier voor co-op materiaal, dat zou Xbox users bekend voor moeten komen. Dit ziet er erg interessant uit. Het is alweer een tijdje geleden dat ik een echte DnD game heb gespeeld. Het is wel één van de beste rulesets IMO. Dit wordt heerlijk nostalgisch gamen~! :)

Laatst bewerkt: 7 mei 2011
  9. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Zijn mening is wet, weet je wel. Hij komt af en toe langs en zegt dat er niks uitkomt zonder echt te weten wat er uitkomt. ;)

10. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
  11. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Mijne ook niet. En het lijkt me ook geen zak aan eigenlijk :9

12. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    GeoWars maar dan anders?

13. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Leek me ook geen hol aan maar na ff die demo te hebben gespeeld was het toch heel verslavend 8) Had hem bijna gekocht als het niet voor m'n enorme backlog was

14. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Totaal niet te vergelijken met Geowars. Wapens, powerups, bash, freeze rekening houden met veel dingen van tegenstanders, spawn dingen en nog meer.
    En speciale levels waar je met een voetbal de tegenstanders moet killen en natuurlijk veel levels met tunnels of soortgelijke paden/obstructies etc.

Geweldige en uitdagende, maar niet onmogelijke game.

DS versie was ook super en nog steeds aan te raden aan iedereen.

15. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Voor de bullet hell fans is dit interessant. Ik ben er niet zo goed in. Is dit niet iets voor, Kevf?

Ben vooral erg geintereseerd in Daggerdale. DnD is zo heerlijk nostalgisch.

16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856

Dead Block Announced

Digital Reality has announced Dead Block, a third person action defense zombie survival game. It will be available for PC and on Xbox Live Arcade and PlayStation Network later this year. The game offers 10 single-player levels, and up to 4-player, split-screen multiplayer with additional 8 multiplayer co-op levels where players can fight side by side with their friends.

Ziet er wel geinig uit.

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ziet er uit als een kruising tussen COD Zombies, TF2, MNC en L4D..

Beter goed gejat dan slecht bedacht zullen we maar zeggen

18. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Niks mis met een goede defense game. Zijn er veel te weinig/geen(?) van in dat soort.

19. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Niemand wilt toch met die politievrouwtje spelen of ben ik nou gek 8)

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hoop niet dat het als COD wordt. Ik heb liever dat er steeds meer zombies komen ipv dat ze steeds sterker worden. Moet iig niet wapens zover moeten upgraden om nog kills te maken. Eerste paar lvls bij CoD vind ik leuk maa daarna gaat het nergens meer over. 10 headshots en ze lopen nog steeds :emo:

Deel Deze Pagina