[Centraal] Playstation Network Problemen

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Arjan, 27 mei 2007.

1. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    _O_ Sorry, Kon het niet laten.

Nee wat het gescheld betreft op die facebook pagina, Daar heb ik eerlijk gezegt niet echt op gelet toen ik er even snel doorheen scrolde.
    Wat mij meer opviel was het feit dat veel mensen daar eisen stelde aan een dienst die ze voor niets krijgen, En daarbovenop ook nog eens compensatie eisen voor de 'geleden schade' :x

2. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Hopelijk Mass Effect 2, nog niet in mijn bezit en staat op de PSN store :). Maar zo gul zullen ze ook weer niet zijn.

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Blablabla... Niet deze week dus. Verrassing! :eek:

4. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Hoe lang is die Welcome Back actie geldig? Want ik ga volgende week zondag voor 5 weken op vakantie en het zou wel jammer zijn (als die actie volgende week niet online komt te staan) dat het dan alweer afgelopen is.

Aan dat maandje PSN+ heb ik dus sowieso niets :+

5. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Plus heb ik 3 maanden gehad en dat vond ik niet de moeite waard. Die ene gratis maand mogen ze houden van mijn part. Normaal ben ik tegen het downloaden van games op een minder legale manier, maar dat heb ik met de PSP Go wel gedaan. Ik ga ze niet belonen in deze tijd. Het is ook zeker een punt dat ik in mijn achterhoofd houd bij de keuze van een nieuwe console in de nieuwe generatie. Normaal kocht ik altijd alle consoles, maar dat ga ik niet meer doen.

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    eeeh wut?! 8) en dat is na aanleiding van deze hack?

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Denk meer door de wijze hoe ze er mee omgaan en het naar buiten brengen. Ik kreeg serieus pas 2 dagen geleden een mail dat ze gehacked waren en dat ik misschien beter mij CC kon blokkeren. Kom je verder niet op inet had je het ook niet geweten..

8. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ja, want ik heb mijn PSP Go nu anderhalve week. Gekocht voor een actieprijs bij Free Record Shop. Maar zonder PSN Store heb je helemaal niets aan een PSP Go, omdat je de spellen moet downloaden via de PSN Store. Wilde eerst nog wel wachten totdat de problemen opgelost waren, maar het duurt maar en duurt maar. Dus toen maar gekozen voor de minder legale weg. Pech gehad voor Sony, maar ik ga geen maand wachten totdat ik eindelijk op mijn PSP kan spelen.

9. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Hier nog geen mailtje gezien :p

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Deze kreeg ik 5-5-2011

11. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Blokkeren is helemaal niet nodig want dat doet de bank automatisch als ze de transactie niet vertrouwen.

Stond een tijdje geleden met 2 passen (Europas en Mastercard ) bij de geldautomaat en beide waren door de Rabobank geblokkeerd :mad:
    Ontdekte het probleem thuis al omdat ik met de Europas+Random Reader niet kon inloggen bij Telebankieren.
    Kreeg de Europas gelukkig nog terug van de geldautomaat , maar de Mastercard is meteen ingeslikt :mad:

12. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Dat is geen mail van PSN maar van SOE maar ik snap je punt helemaal want ik heb hetzelfde. Dat ze gehacked zijn is natuurlijk slecht maar ik denk dat als hackers het bijv bij Xbox Live echt gaan proberen dat ze het ook wel lukt om het te hacken (in wat voor vorm dan ook). Ik vind het ook gewoon te slecht voor woorden dat ze pas na 1 week gingen mailen met wat er aan de hand was terwijl het toen al lang en breed in de media werd behandeld

13. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
  14. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens Sony werkt 31 mei alles weer. Tot die tijd komt er steeds stap voor stap iets bij, dus je hoeft niet tot 31 mei nog te wachten.

15. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eerst afwachten of het wel klopt wat ze zeggen .

16. Marciiano

Marciiano Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ze hebben al eerder geroepen dat ze t afgelopen week al probeerde online te krijgen dus ik wacht t allemaal rustig af gelukkig staat er nog een X360 :)

17. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Ik zag dat dit nog niet geplaatst was dus ik doe het maar:

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  19. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    tja als je echt verslaaft bent aan online (shooters??) spellen dan zal je nu wel een zware tijd ondervinden.

Voor de rest van ons, het is mooi weer.

Al heb ik makkelijk praten, ik heb het toch niet zo op online. Terug naar de epische single player games, dat zeg ik!

20. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    Trieste mensen.
    Heb ze zelf gewoon beide staan dus heb niks te klagen. Eerste paar dagen vond ik het kut dat het er uit lag, maar heb me er nu bij neer gelegd. Al vind ik het nog steeds wel een schande hoe lang het duurt.

Deel Deze Pagina