[XOne] FIFA 12

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Ligt dan ook nog aan het stadion denk ik. In Fifa2009 (veel gespeeld) koos ik altijd Velodrome (Marseille) stadion omdat daar die camera nog een lager standpunt had, dat vond ik echt mooi (weet niet of dit stadion bij 10 en 11 ook zo werkt of er in zit)
     
  2. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Publiek mogen ze echt wel aanpassen.
    Soms heb je dat je 5-0 achter staat en dan scoor je en gaan je supporters helemaal uit hun dak,is toch niet logisch ?

    Ook de fluitconcerten kan wel beter gemaakt worden.
     
  3. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Haha ik vind Kaka juist soms echt op iemand met een down syndroom lijken xD Niet altijd maar soms heeft ie zo een wazige blik xD.

    Ik heb de supporters nooit echt uit hun dak horen gaan eignelijk hoor. Ik speelde met QPR de finale FA Cup tegen Chelsea en ik scoor echt in de 120ste minuut de 1-0 en je hoort nauwelijks gejuich dan denk ik echt wtf hele sfeer van de game is dan verpest hoor. Fluitconcerten moeten idd een stuk beter. Bijvoorbeeld als 2 rivaliserende ploegen tegen elkaar spelen dat zodra het andere team de bal heeft ze dan fluiten en bij bal verlies dan gaan juichen. Ook bij een speler die weg wou bij een club en dan ergens anders voetbalt. Bijvoorbeeld dat je dan in Manager mode kan zeggen wat jij van de transfer vind dat je dan zegt hij was een probleemkind ofzo dat het publiek daardoor gaat fluiten ofzo :p. Oftewel gewoon meer realisme.
     
  4. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoor ze soms wel degelijk echt juichen.
    Fluitconcerten zijn nu echt niet goed gebalanceerd vind ik.
    Ben benieuwd wat ze er gaan van maken,fifa 11 was top maar het kan nog altijd beter.
     
  5. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik ben het met je post eens, behalve hiermee. Ik vind Fifa 11 de slechtste in de serie van Fifa. En ik speel het al sinds 2003. Natuurlijk is hij kwalitatief verbeterd ten opzichte van 10'. Maar het verschil is naar mijn mening nihil. De stap van 09 naar 10 was echt ongelofelijk groot. Ik vind deze versie eigenlijk Fifa 10.1. Ik hoop echt dat EA het lukt om Fifa 12 beter te maken, anders neig ik toch meer naar PES.
     
  6. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Wel irritant als je dan real hebt en bij elk balcontact van Ronaldo heb je constant dat gefluit door je speakers van de tegenstanders fan's...
     
  7. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Maakt het wel realistischer.. Doe dan op zijn minst een optie in het menu hoe je de fans wilt zoals heel realistisch veel fluiten zang etc. over minder. Of een menu dat je de fans kan instellen bijvoorbeeld
    - Uitfluiten
    - Zang
    - Juichen
    - Boe roepen
    etc.
     
  8. Seh

    Seh Guest

    U serious? :lol:
     
  9. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja? Kan toch de 1 wilt veel zang en veel realism en de 1 wilt dat niet ?
     
  10. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Vind wel dat Ronaldo een punt heeft. Misschien ligt het aan mij maar met het juichen van de spelers snappen ze het wel. (of ik zie dingen)

    Als ik bijvoorbeeld 1-0 scoor heeft mijn speler een stuk of vier gasten die hem bespringen van lekker bezig!

    Als ik de 5 - 0 scoor of 4 - 0 al zie je misschien een speler op je af komen en de rest echt lopen van jippie, we winnen nu helemaal. Helemaal niet meer enthousiast.

    Met het publiek moet dat toch ook kunnen. Als jij 1-0 scoort in de eredivisie als ajax tegen vvv venlo zullen mensen natuurlijk juichen. Maar als jij de 3-0 erin schiet wordt het natuurlijk al minder enthousiast. Andersom blijven de mensen juist gek. En tijdens een grote wedstrijd tussen ajax en psv bijvoorbeeld is de 3-0 ook nog veel gejuich waard. En mocht je er tien inschieten met feyenoord bij psv dan blijven ze natuurlijk juichen. Ze willen inleving de game en met dit soort details geef je dat.

    Daarnaast als je grove overtreding net hebt begaan dat je daarna af en toe wordt uitgefloten. Niet altijd want moet niet te standaard worden.

    En dat hele commentaar moet echt eens verranderen trouwens. Jezus het Nederlandse is slecht maar het Engelse is ook niet veel beter. Youri mulder en zijn zaalvoetbal verhaal gaat toch nooit worden verteld in het echt? ze moeten lekker één commentator per wedstrijd hebben en de andere bijvoorbeeld een andere wedstrijd verslag laten doen. Dan heb je dit soort verhalen niet meer. Daarnaast is het leukdat ze soms spelers apart noemen maar zorg dan dat er drie of vier teksten over zijn ipv dat ik constant hoor. Wow that goalkeeper is lucky. Kaka struck that blalalala. Daar word je ook gek van.

    Hoe dan ook moeten ze zorgen dat het commentaar beter werkt. Irriteer me eraan als je super goed schot doet. Keeper red net met zijn vingertoppen en er wordt gezegd, tja die houdt me oma nog. Of als je scoort en je hoort. That's a goalkick.

    Dat verpest wedstrijden
     
  11. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    De stap van 09 naar 10 was inderdaad groter maar de kleine puntjes die ze nu hebben gewijzigd voelt toch wel beter aan.

    Jammer vind ik wel dat fifa 11 de snelheid niet heeft gekregen die je bij de world cup 2010 wel had.
     
  12. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik wil rellen, streakers en haagse bommen!
    Kan natuurlijk niet maar zou wel mooi zijn.
    Weet nog een of andere voetbal pixelgame uit 1994 oid dat er soms gewoon een pixelstreaker over het veld kwam rennen midden in je potje 8)
     
  13. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Commentaar kan inderdaad echt miljard keer beter. Ik speel Fifa 11 al lange tijd zonder commentaar. Gewoon geluid uit en m'n eigen muziek op, speelt ook veel lekkerder.

    In Fifa 09 had je tenminste nog gratis Spaans commentaar, dat was pas geniaal.
     
  14. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Engels commentaar is wel redelijk, maar Nederlands is echt zó verschrikkelijk slecht en ergelijk. Ik speelde laatst een potje en was helemaal vergeten dat ik hem per ongeluk op z'n Nederlands had staan, barste in lachen uit toen ik die twee hoorde praten de eerste vijf minuten. Het is zó vreselijk slecht.

    De snelheid is inderdaad eindelijk een keer realistisch gemaakt, en dat vind ik een groot pluspunt tegenover FIFA10 en FIFA World Cup waar alles eigenlijk té snel ging. Nu gaat alles op een lager tempo en zal je beter moeten kaatsen in plaats van simpel rechtdoor te blijven rennen met een Walcott of Ronaldo, nu kan je gewoon afgetroefd worden. Zeer goede keuze van EA.
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2011
  15. Hellow!

    Hellow! FUTCODBFBC2 =D

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    "Hey Youri, had jij vroeger niet zaal gevoetbald bij de Zwaluwen?" :thumbs:
     
  16. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Haha,een van de vele lachertjes ja:p
    Een andere vervelende is tijdens het welkomsrondje:
    'Ik ben Evert ten Napel en naast mij zit Youri Mulder'. Mulder op zn saaist: 'Bedankt Napoli,dat je mijn naam ook noemt'8)


    In het engels commentaar is er ook een veel voorkomend citaat:
    'If you don't hit the target, you never gonna score'(A)
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2011
  17. acab Chucky

    acab Chucky Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0
    "That ball is closer to the Corner-flag" :lol:
    Niet dat ik dat vaak hoor :x

    Wat ze wel mogen veranderen is die online-pass.
    Mijn broertje had hem gekocht en ik Pes.
    Na een maand of 2 ruilde we om, maar kon ik dus niet online met fifa!
    Zwaar bout!
     
  18. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    mee eens, ik nam Fifa een keer mee naar een vriend van mij, konden we niet online omdat ik die code thuis al ge activeerd had:confused:
     
  19. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Nederlands commentaar is gewoon extreem slecht gedaan, niet normaal. Ze zouden eigenlijk gewoon zo'n goede Nederlandse commentator (zijn er niet; de minst slechte dan) alles in laten praten. Niet dat ik er dan wel naar luister, want Engels is toch het best :).
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2011
  20. acab Chucky

    acab Chucky Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0
    Erben Wennemars? muahahaha
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina