Goh, er staat veel spellen hier waar ik echt een hekel aan had. Alleen The Darkness staat in mijn top 10 van de 360
The Darkness is fucking awesome. Die game ga ik zeker binnenkort spelen! Voor het laatst gespeeld op m'n oude account.
Ninja Blade imo. De hele game was gewoon vet. Misschien wel veel quick time events op sommige momenten. Maar de actie scenes die je daar me triggerde waren gewoon epic.
Op dit moment heb ik het idee dat de multiplayer van Crysis 2 zwaar ondergewaardeerd is. Op het moment zijn er "maar" ongeveer 700.000 mensen die in de leaderboards staan. Het spel heeft goede reviews ontvangen, maar toch laten veel mensen hem liggen.
Ja hoop het ook. Is alleen niet echt super verkocht denk ik. En als mensen hem gespeeld hebben is het denk 2e hands of later ergens goedkoop op de kop getikt. Was jammer dat mensen het steeds gingen vergelijken met GOW en Gaiden. Omdat er een Ninja inzat en QTE.
Logisch. Ik heb de game een uurtje gespeeld en ik vond het net een game uit 2006. Besturing is ontzettend vervelend, dialogen zijn echt bagger... Je kan niet eens sprinten ofzo, je jogt je door een centrum vol met zombies. En na een hoeveelheid zombies gaat je wapen weg waardoor je gedwongen wordt een ander wapen op te pakken. Dit gebeurt ook gewoon bij wapens die geen vuurkracht en ammo gebruiken. Ik bedoel, hoezo verdwijnt een honkbalknuppel nadat je 'm voor een handjevol zombies hebt gebruikt?
Mirror's Edge - Is toch wel duidelijk hoe ondergewaardeerd die game is, aangezien veel mensen niet snappen dat de game pas begint na de story mode.
Dit zijn voor mij ondergewaardeerde games!!:b: Ninja Blade Trailer Bullet Witch Trailer Splatterhouse - Official Trailer Stranglehold Trailer Conan Trailer Dead to Rights: Retribution Trailer
Stranglehold is echt ruk, Mja iedereen zijn mening. Lord of The Rings: Conquest is echt ondergewaardeerd, Helaas kun je er niet meer mee online.
Niet mijn type shooter. Ik kijk nu uit naar Brink die ik ga halen wanneer iemand eens de moeite neemt om de multiplayer te reviewen
Dit dus xD, prachtig hoe goed sommigen soms iets kunnen verwoorden. Sowieso zitten er ook wat lame zombies in die je vaak kunnen pakken en dan moet je weer op een paar knoppen rammen.
Absoluut! Beide zijn echt zulke toffe games. Kameo is gewoon een lekkere actie platformer in zo'n toffe mooie wereld. Alan Wake is een heerlijk super spannende thriller. Beide games verdienen meer credit. Tevens vind ik Blue Dragon een ondergewaardeerde game. Vind dat zo'n leuke RPG. Speelt heerlijk weg en de characters en de gebieden zijn gewoon tof.