[XOne] Mass Effect 3

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach over een jaar ben je toch vergeten dat je het gelezen hebt. Tot je uiteindelijk op dat punt bent en dan denkt van. "Hé dit heb ik ergens gelezen."
     
  2. Wildstylez NL

    Wildstylez NL Kapitein Iglo

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik kan hier wel om lachen. Heb namelijk hetzelfde. Ik wil eigenlijk hier niet kijken, maar die DRANGGGGGG:'-(
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Thanks voor de heads up, ik wilde de spoiler lezen maar niet gedaan gelukkig. En tja...deze thread vermijden kun je doen, maar dat is dan wel gelijk tot begin 2012...pffffff. Nah ik zal blijven komen hier voor shots/scans.

    Maareh...Collector ship gaat kapot? Welke stuk is dat ook alweer?
     
    Laatst bewerkt: 6 mei 2011
  4. Forsythia

    Forsythia Darkling

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    (Mocht de spoiler waar zijn) dan zul je er op een gegeven moment niet omheen kunnen, want ik verwacht dat dit dan al in één of andere trailer te zien zal zijn. Alles vermijden dus! :p
     
  5. Seh

    Seh Guest

    De laatste missie, survival missie.

    Overigens.. Renegades
    Krijgen het wel heel lastig denk ik, Rachni deaud, Wrex ook. Evenals veel andere en o.a dus de keuze van de suicide missie die niet succesvol blijkt te zijn..

    Paragons
    Beginnen imo steeds meer op Saren te lijken, een geth army, Rachni army in opbouw, een Spectre die voor iets anders (Ceberus)werkt ipv voor de Council etc. Ik ben benieuwd. :D
     
  6. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Meh, spoiler gelezen - aan de ene kant vind ik het jammer dat ik het heb gelezen, aan de andere kant kon ik de reden ook wel raden.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Het is wel te merken dat er al echt een hype is. Dit is een van de redenen waarom er al zo vroeg met zoveel informatie word gestrooid. Het kan nog wel tot maart duren voordat de game komt.
     
  8. Seh

    Seh Guest

    Ik heb net The Arrival uitgespeeld, na de suicide mission. Gaat de keuze die je er in moet maken dan alsnog mee naar ME3? Ik dacht dat ergens te lezen, vandaar dat ik hem als laatste heb gedaan..

    Wacht even, volgens mij maakt die hele keuze niets uit voor de uiteindelijke gebeurtenissen in de DLC, nvm. 8)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 mei 2011
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Oud die scans toch?
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Komen uit de Juni versie van de OXM, dus niet oud in ieder geval. Alleen hebben zowat alle magazines dezelfde info. :+
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Aaaah juist, we zullen wel moeten wachten op E3 maar nu, want daar gaan ze echt van alles tonen. Ben erg benieuwd, hoop gewoon dat ze het niet upfucken in the long run.
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Een ding wat Xbox Live de komende op de E3 kan schaden zijn de duizenden die hun 360 24/7 aan laten staan tijdens dat event.

    Ik in elk geval voor een groot deel van de tijd. Moet vette trailers, content etc hebben, NU. 8)
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    According to Hudson, ME3 will have:

    A new system that allows squad mates to interact with each other - this is likely one of the reasons for a smaller squad; allowing for more interaction between the characters available.

    More appearance options, and toggleable helmets - whether this is an on the fly toggle, or only within the appearance menus is unclear.

    Massive vehicle segments, but no Mako/Hammerhead.

    Yeah, I read all that on Casey Hudson's Twitter account.

    http://twitter.com/#!/CaseyDHudson

    Check it out if you guys haven't already for some ME3 tidbits.
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Geen Mako? Godver de Godver, KAK. :mad:
     
  16. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Binnenkort de E3, en we zullen hoogstwaarschijnlijk deze dingen te zien krijgen:
    Ik ben er in ieder geval helemaal klaar voor! :)
     
    Laatst bewerkt: 29 mei 2011
  17. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Ohshiiiiiit :D

    [​IMG]
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Zo, eindelijk misschien een reden om Kinect te kopen dan. :+

    Wel gare boxart, omni tool ziet er uit als een zwaard. De boxart van deel 1 blijft echt de mooiste boxart van een game die ik heb gezien. Maar goed, ik ga toch voor een CE.


    Chris Priestly @ Mass Effect forum: I just heard from Geoff Keighley that Spike TV will be carrying your first look at the Mass Effect 3 E3 demo.
    Geoff said that on Monday June 6 fans should tune into SPIKE TV for the first look at the Mass Effect 3 E3 demo. GAMECHANGERS : EA 2011 Preview will air LIVE on Spike TV next Monday, June 6 at 3:30pm ET/ 12:30 PT.
    Make sure you tune in to Spike TV to catch your first look at Mass Effect 3 LIVE from E3!
     
    Laatst bewerkt: 2 jun 2011
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Godtyfus. Ik zit in Griekenland met de E3. Ach, scheelt eigenlijks ook een hoop spoilers. Niet dat ik dat zo'n ramp vind.

    I'll be watching you XBW. :+
     
  20. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Alsjeblieft, laat er geen Kinect in Mass Effect 3 zitten, :mad:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina