Hmm ik kan de flame skin niet selecteren bij Hammerburst terwijl hij wel bij events geunlocked is. Wtf? En de Onza is echt relax dus ff, BF2 speelt nu 400keer beter en die hele controller voelt gewoon lekkerder aan. Was wel ff wennen.
tis een typo.. het moet zijn flaming gnasher.. kijk maar bij je gnasher dan heb je flame gnasher.. en ik trigger de hammerburst echt veel sneller met die zilvere controller dan met die onza.. dont like die trigger.. heb RT op die Remap RB gezet.. maar dan kan ik net zo goed gewoon met mn zilvere controller spelen
wauw. dno.. is me echt nog nooit opgevalle.. ik heb een paar posts teruggekeken en idd bij alles zet ik 2 puntjes haha, vraag me niet
Moet nog 60 kills voor de gouden Retro Lancer, maar heb er de laatste tijd niet zo heel veel zin meer in. Ben nu level 18 en die 4 maps beginnen toch wel een beetje te vervelen
Is er een manier om ook gewoon worldwide een match te zoeken? Want na middenacht zijn er alleen nog maar die verdomde bots, das 3x niks. Of kun je niet buiten je regio zoeken in de beta?
hey Monkey, welke headset gebruik jij bij je Onza? ik heb echt storingen met dat ding en had ff gegoogled en meerdere mensen horen gek geluid door die mic
Ik gebruik die.normale gewoon. Ik hoor van andere dat ik een echo geef en soms hoor ik een heel zacht klikje.
hmm nooit echo gehoord. maar bij mij hoor ik telkens als iemand praat een statisch geluid. maja maakt niet uit, breng em zo terug
zou n leuke actie zijn geweest.....zo,n 2.5 week geleden dan..de echte Gears fans hebben de beta inmiddels grijs gespeeld, alles unlocked en wachtten nu op 20 sept. dit is net iets te laat lijkt me...