[XOne] Brink

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 29 mei 2009.

1. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
  2. Dereku

Dereku Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel ook al dagen potje gamen invite me Gamertag: Dedebiru :)

3. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Vertel ff wat meer over de multiplayer dudes!

Matchmaking? Dedicated servers?

4. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    dagen?? en waar komt jouw game dan vandaan?

ik had m bij dynabyte besteld voor 50 euro.. ben benieuwd of die m nog wat eerder de deur uit doen, maar ik ben bang van niet...:'-(

5. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Gisteren gespeeld bij een maat en toch best teleurgesteld. Komt misschien ook door het feit dat het vs bots was, maar de gfx en de controls lieten te wensen over. Het loopt allemaal niet zo lekker en vooral de textures doen pijn aan je ogen. De karaktermodellen zijn dan wel weer tof!

Misschien moet ik het spel ook de tijd geven en natuurlijk online gamen, maar ga hem in ieder geval niet voor de volle pond kopen.

Edit: Ik lees ook dat er een patch komt voor Brink, waardoor het spel verbeterd wordt op een aantal fronten, dus daar maar even op wachten :)

Laatst bewerkt: 10 mei 2011
  6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Kan iemand wat meer over de challenges vertellen?

7. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    mmm op oldskool zijn er gisteren ook een aantal begonnen met gamen, en die zijn lyrisch... pittig want je moet echt samenwerken en de ai is goed, maar alles voelt gebalanceerd aan,

maar goed.. ik kan er zelf nog niet over oordelen, helaas!

8. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    IGN geeft hem maar een 6.0.

9. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Gametrailers geeft het een 7.8 en Destructoid 7.6. Bij de laatstgenoemde noemde ze het een 'love it or hate it' game.

10. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Idd ze hakken erg in op het grafische gedeelte en dat het erg herhalend is. Dan snap ik alleen niet hoe deze game meer herhalend als bijv. TF2 of zelfs BFBC2 aangezien je daar ook aleen maar hetzelfde doet, maar goed :p

We zien het wel, als het goed is ploft ie vandaag in de bus

11. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het spel maar besteld. Ik wou wachten op reacties hier, maar ik wil niet wachten. Ik twijfelde erg vanwege de graphic issues zoals pop-in en dergelijke. Echter, sommige reviews zijn IMO positief en aangezien het een hate it or love it game is, wil ik kijken of ik het ga 'loven'.

12. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Valt misschien nog wel best mee;

13. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    ja halloo... dan kan je bij elke game zeggen.. "oh er komen nog patches.. ik review em nog niet. ik wacht dat ie gepatched is"..
    nee dan moet je zeggen die game is nog niet af, hij mocht niet gereleased worden zo, de devs moeten zich schamen, -1 punt in je review.. vind ik

14. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Wat ik dan raar vind is dat die game eerder is uitgekomen omdat hij dus klaar was, en nu blijkt dat ie dat hij dus niet klaar was en er nog redelijke nasty bugs inzitten..?

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat is inderdaad erg vreemd. Zou Splash damage dan helemaal door zn geld heen geweest zijn ofzo? Dat het spel zsm de deur uit moest?

16. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Misschien wilde ze niet tegelijk met LA Noire launchen? En dan komen ook nog's DNF (:D!) en Red Faction snel daarna.

Op zich best logisch om niet daartussen te launchen, maar zorg dan wel dat je game echt af is als je zoiets roept

17. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Dat reviewers mogelijk niet de juiste versie reviewen heeft niks met minpunten te maken voor patches.

18. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    ja maar dan kan je dat bij elke game zeggen..fallout new vegas vastlopers en bugs.. wacht met kopen want we reviewen em niet

als de game op schijf nog gepatched moet worden. 1 klein foutje ofzo kan maar een schala aan bugs vind ik dat je dat de devs kwalijk mag nemen.. reviewversies zijn in 99% van de gevallen de gewone retail games die worden verkocht.

daarom vind ik geen reden om te zeggen, we wachten tot ie gepatched wordt dus we reviewen em nog niet. review em en neem die bugs mee in je recensie. nu is brink meer een online game, maar bij sp games en mensen die niet op internet zitten met hun console willen toch ook gewoon weten hoe of wat

19. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Game viel net op de mat, ondanks dat ik hem wilde annuleren bij FutureZone. Had van hen ook nog geen bericht terug gehad, dus dacht ook al dat hij wel binnen zou komen.

Ah well, ff proberen :)

20. johnnybt

johnnybt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    raar... mijn status bij FZ staat nog steeds op "betaling en order ontvangen"...

Deel Deze Pagina