1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV-USA] The Walking Dead

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Ebrithil, 4 nov 2010.

  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik ga vanavond aan deze serie beginnen. Hij is tot nu toe helemaal langs me heen gegaan, hoorde er vandaag voor het eerst wat van en toen ik de 9,1 op IMDB zag moest ik hem natuurlijk gaan uitproberen.

    Ben erg benieuwd of het die enorm hoge waardering waard is, ik lees hier toch gemengde reacties
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Muah als het zombie/ verlaten wereld thema je ligt, is het zeker de moeite waard hoor. Zitten leuke stukken in, maar er gebeurt de ene keer amper iets en daarna zijn ze dan weer daar en dan weer ergens anders. Ik leefde de laatste paar afleveringen totaal niet met ze mee in iedergeval. Hopelijk is seizoen 2 beter, kan met zo'n einde alle kanten op namelijk.
     
  3. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Eerste paar afleveringen vond ik echt tof, waren ook nog wel enigszins spannend. De laatste afleveringen vond ik minder tof. Ik ben wel benieuwd wat ze met het volgende seizoen willen doen :)
     
  4. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    9.1? Is echt een veel te hoog cijfer imo. 7.1 haalt ie net.
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Net eerste aflevering gezien. Was wel blij om te zien dat het een mini serie was van 6 afleveringen, want ik dacht eerst dat het een 20 episodes seizoen zou worden en had daar me twijfels een beetje over.

    Ten eerste het is echt super geschoten. Weet niet hoe ze het voor elkaar hebben gekregen. Zeker de grote stad scene. Ten tweede hoop ik wel dat bij de volgende afleveringen precies wordt verteld wat er nou gebeurd is en waarom ze hem niet te pakken hebben gekregen en waarom het leger ook helemaal weg is. Ten derde vond ik het een beetje raar dat je bij het handje word genomen hoe zombies "werken". Zeker als je deze serie gaat kijken moet je er al interesse in hebben, maar denk ook dat 99% van de overige mensen weten hoe het werkt. Beetje overbodig dus.

    Morgen weer verder kijken. "You dumbass in the tank" :+
     
    Laatst bewerkt: 5 feb 2011
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nou net alles gezien. Overal vond ik het wel tof. Paar mindere stukjes maar ook genoeg vette. Als seizoen 2 uitkomt kan ik het zeker checken. Weet alleen nog steeds niet waarom en hoe de zombie outbreak is begonnen. Dat wil ik wel graag weten.
    Misschien zijn de dialogen een beetje oppervlakkig en word je iets teveel bij het handje genomen als het over zombies gaat maar het decor en de omgeving maken veel goed vind ik.
     
  7. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Series kunnen mij normaal niet boeien, deze wel. Gebeurd in ieder geval nog genoeg; heb nog geen gevoel dat het te traag gaat. Zin in seizoen 2. :)
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wanneer begint seizoen 2 eigenlijk?
     
  9. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Oktober is 't plan, maar er is nog geen officiële startdatum vrijgegeven door AMC.
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ah oke thx. Zal wel iets later worden dan Oktober denk ik. :)
     
  11. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Enige wat tot nu toe bekend is is dat ze volgende maand (1 juni) beginnen met de opnames van seizoen 2. Hoop gewoon dat ze in oktober weer van start gaan met uitzenden :thumbs:
     
  12. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Season 2 trailer.

    [yt]Ff7q8Keb8JU[/yt]
     
  13. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Heb er na het zien van de trailer toch wel weer zin in! Vond seizoen 1 overall toch wat tegenvallen maar dit ziet er goed uit :)
     
  14. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ja ik wil het ook wel kijken. Ik moet ook nog de laatste aflevering van seizoen 1 kijken, doe ik ook nog wel binnenkort. :)
     
  15. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Dat stuk op de snelweg ziet er wel goed uit hoor!
     
  16. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Serie nog niet geannuleerd? Nog meer seizoenen op komst?
    Nog niks gezien en lees hier ook nog niks (spoilers en so). PM maar. :+
     
  17. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Van mij had 'ie wel geannuleerd mogen worden. In mijn ogen ging het alleen maar berg afwaarts vanaf de pilot. De tweede episode was ook nog wel ok maar de rest was gewoon matig tot slecht. Te veel drama bullshit en te weinig interessante vooruitgang in het verhaal. De season finale was een lachertje. Echt enorm slecht. Wel jammer, want de basis is (hoewel niet origineel) interessant en de zombies zijn goed gemaakt.
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vind het prima eigenlijk. Ga zeker seizoen 2 kijken.
     
  19. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    en daar is die ben benieuwd hopelijk is die net zo goed als de pilot van season 1 :)

    The.Walking.Dead.S02E01.HDTV.XviD-ASAP
     
  20. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ooh leuk ! Hopelijk beter dan S1.
     

Deel Deze Pagina