FIFA 11 Ultimate Team [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 8 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry hoor maar Etoo 86 is echt een baas vergeleken met IF Rossi

2. Hellow!

Hellow! FUTCODBFBC2 =D

Leuk Bevonden:
    0
    Eto'o had zijn momenten maar ik wou graag aan de rechterkant iemand die links was, vandaar kwam ik bij Rossi.

3. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik heb Eto'o 84 zelfs nog :+ Heb de nieuwe spelers nog niet eens gekocht. Vind het prima spelen zo.

Gisteren maar weer is sinds lange tijd gespeeld en een cup gewonnen. Laatste potje werd penalties. 1-0 voor hem, 1-1. 1-2, 2-2 ... penalties. Ik stop er gewoon 3 met kleine Cassilas. Zijn team was ook gewoon baas. EIND-BAAS. Ronaldo, Messi, IF Villa ... IF Xavi, IF Iniesta, IF Alonso, IF Ramos, IF Carvalho, IF Cassilas ... En dan is mijn beste speler gewoon Villa samen met Forlán... :+

4. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Was jij zo goed of hij slecht?
    Wat ik soms zo raar vind is dat ik met mijn 100% chemistry soms een wedstrijd speel tegen iemand met 29 of 36 chemistry en dat er dan bij mij geen enkele pass aankomt en bij de tegenstander lukt alles!Gebeurt toch wel regelmatig...de simpelste passjes van mij komen niet aan en bij de tegenstander lukt alles...erg vreemd....zou ik dan zo slecht zijn?Ik weet dat ik geen topspeler ben,maar echt zo slecht ben ik ook weer niet...nou oke een klein beetje slecht dan

5. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik speel niet vaak online. Ken mensen die hebben 1300+ potjes online gespeeld, is echt veel. Ik zit zelf pas op de 150 geloof ik, als't niet minder is 8) Mensen die super-spelers in hun elftal hebben staan gaan meestal vol op de aanval. Zodra dat gebeurd sla ik met een mooie counter gewoon terug. Dan is het al gebeurd. Ik hoef niet meer aan te vallen, hun wel :) Als hun aanvallen ontstaan er gaten en kan ik vaak al combinerend of met de counter hun gehele linie's kapot trekken. Speel al jarenlang FIFA. Je begint bepaalde patronen dan vanzelf te zien. Wat voor speler is hij? Dat kan ik meestal vanaf de aftrap al zien. Als hij vaak achterin rondtikt is het meestal een counter-speler ... speelt hij gelijk naar voren ( bal terug, dan hoge baal naar voren ) dan is't een viezerik die op de aanval speelt. Is het iemand die vanaf de aftrap achterin combineerd en al tikkend z'n weg probeerd te vinden naar mijn goal weet ik dat ik moet uitkijken.

Oh, Danny, hou ook even je MORALE en FITNESS in de gaten. Morale onder de 80 gaat je al flink tegenwerken.

Laatst bewerkt: 10 mei 2011
  6. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb 10 jaar PES gespeeld(vanaf Playstation one) en dit is pas mijn 2e jaar FIFA,met PES was ik wel redelijk goed met Fifa heb ik gewoon een achterstand op gasten zoals jij.Ik verlies echt vaak wedstrijden terwijl ik 3 of 4 x zoveel kansen heb,ik ben nogal slordig in het afmaken.Ik verlies vaak potjes tegen gasten die 4 kansen krijgen en 3 of 4 x scoren terwijl ik bijvoorbeeld 10 x in de 16 een kans krijg waarvan 5 x 1 op 1 met de keeper.Ik schiet nu standaard met RB om geplaatst schot te schieten,gaat al stuk beter.Soms als ik tegen gasten moet met een half gold half silver team weet ik het al: ik ga het lastig krijgen,dat zijn vaak de FIFA die hards.Ik heb gewoon top spelers nodig om te kunnen winnen van hen,plus ik moet echt een goede dag hebben.

7. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik ga FUT12 echt weer die-hard spelen, puur en alleen om zo'n team te krijgen als die gast. Wil het toch wel 1 keer gehad hebben, haha :+.

8. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    If cassillas is echt te duur!

Mijn team.

Heb hele tijd 4-2-3-1 gspeeld maar zelfs ultra aanvallend vertikken je cametje echt aan te vallen en blijven hangen (kijk maar als je met rechts aanval dat links blijft hangen. Nu vallen ze mee aan (en een cdm in het midden) en kaka is echt een rebound killer.

Daarnaast vind ik dat ze te dicht op je backs staan waardoor als je ze aanspeelt en je backs laat door rennen deze niet de kans krijgen om echt weg te lopen bij hun mannetje voordat je ze moet aanspelen. Maar ieder zijn ding. Zet btw wel kaka op cf positie. Te goed!

9. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Tuurlijk red je dat :p

433

-----------Ronaldinho-----------Cavani------------Krasic-------------

-----------------Pirlo--------De Rossi------Hernanes------------------

------Riise--------Thiago Silva-----------Samuel----------Zanetti-----

-------------------------------Buffon--------------------------------

10. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444

Vet, maar waar is (IF) Ronaldo of IF Di Maria (linker CAM). :cool:

11. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Allemaal top spelers en dan bronzen spelers op de bank. :)

12. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Merk wel dat me Cam spelers indd niet zo aanvallen. Maar me positiespel is wel erg goed en heb heel veel balbezit. En dat geeft me al veel voldoening :). Ga maar weer ff een potje spelen :)

13. Diedjuh

Diedjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het forum een tijdje niet gevolgd door psn.., maar nu ik dit hier weer lees krijg ik toch wel heel veel heimwee en heb ik zin om fut te spelen...

PSN GA ONLINE!!!
    :'-(

14. LuckyLuciano

LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

Leuk Bevonden:
    30
    Ik kan me heel erg vinden in jou verhaal. Ik heb ook ruim 10 jaar PES gespeeld, vanaf ISS Pro 98. Ik heb vorig jaar in maart fifa 10 gekocht en was gelijk om. Fifa 11 bij release gekocht, wat een game! Alleen online moet ik erg veel oefenen, ik win wel de meeste van mn potjes, maar wordt bij vlagen ook nog wel eens weggetikt, en het overkomt me ook vaak dat ik veel te weinig kansen afmaak. Ik ben er nu ook achter dat het spelen met niet volledige 5 sterren teams erg leuk is. Ik denk dat je gewoon door simpelweg veel potjes te spelen alleen het niveau kunt halen van de echte diehards, het is lastig die achterstand die we hebben weer in te halen, maar ooit komt dat ook goed.Vooral het masteren van alle tricks is erg moeilijk, maar vind ik wel supervet!

15. Glexxzor

Glexxzor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de tricks op zich lukken me aardig, het is het combineren van tricks + spelen + goed uitvoeren dat moeilijker is.
    Maar het lukt af en toe:D

Heb btw net Drogba gekocht, wat een beest zeg

16. LuckyLuciano

LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

Leuk Bevonden:
    30
    Voor hoeveel heb je Drogba gekocht?

17. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    hmmmmz. Heb nu maar rond de tienduizend coins en ben momenteel wat goede spelers aan het kopen om me bank te vullen. If di maria komt er echt niet. Heb aan rechts ozil staan met meer chemistry( want er is geen cam di maria) en moet eerlijk zeggen dat ik hem lekkerder vind spelen dan di maria. \

Over ronaldo, Vind kaka heerlijk van links. Zelfde chem verhaal . Misschien als er vandaag een ronaldo cametje komt (omdat hij altijd cam of cf of zelfs st is bij real) ga ik er voor sparen maarr heb liever momenteel rest if dan ronaldo erbij.

18. Glexxzor

Glexxzor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    220k:confused:
    hij is 4-1-2-1-2

19. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en nog wint hij het niet van mij :x

20. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    hahah wat was het gistern?, 4-1, 0-1(door die stomme uitworp van iker casillas)? en dag ervoor ook 3-0, 1-3 en 0-0?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina