[XOne] Brink

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 29 mei 2009.

1. DeadlyEnding

DeadlyEnding Rockster

Leuk Bevonden:
    0
    Had net ff online geprobeerd, het eerste potje geen lagg en had me goed vermaakt dus had goede hoop. Maar de 3x daarna kwam ik in van die laggy games echt niet normaal, ik ga nu wel weer wat singleplayer doen hoop echt dat het gefixt wordt. Want de game heeft echt zoveel potentie.

En over die texture popups, als je stil gaat staan heb je dat inderdaad. Maar Brink is een game waar je toch de hele tijd moet bewegen anders doe je het niet goed, en als je dus gwn beweegt dan merk je er niks van. Het ziet er allemaal gewoon prima uit, mijn einige probleem is nu dat het online lagged de gameplay/graphics/maps zijn goed vind ik.

2. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    Chaotisch is het begin. (Echter is dit natuurlijk wennen)

Het schieten voelt niet heel lekker. (Dit zal ook wennen zijn, maar het voelt niet krachtig. Miss. omdat ik pas 2 wapens heb geprobeerd haha)

Ik weet niet waar de update voor was, maar heb last van texture loading. Net zoals dat filmpje die hier laatst is gepost. De draait je om en de texture moet opnieuw geladen worden.

Graphics is het ver weg van de promotie filmpjes. Zucht, hou er altijd rekening mee, maar het blijft tegenvallen.

En dan een punt waar ik me erg aan erger. Het verbaasd me dat ik niemand daar over hoor. Het geluid. Ik vind het echt niet goed. Die walkie talkie geluiden zeg maar als iemand wat roept zijn erg schel ik me oren en het schieten en ontploffingen zijn maar mwah.

Ik begon met de eerste missie van de resistance in solo mode. Na 5 min had ik het al gezien. Het is erg duidelijk dat je dit online behoort te spelen. Maakt niet uit, dit was bekend en heb hem dan ook puur voor de multiplayer gehaald.

Dus maar meteen die zelfde missie alleen dan online. ...... LAGG! En niet de lagg dat je wat meer kogels nodig hebt, maar onspeelbare lagg die je alle kanten opgooit. Dit is natuurlijk een erg zware domper.

Al met al dus niet erg positief over me eerste ervaring met Brink. Erg jammer want had er veel van verwacht. Kanttekening is wel dat dit een spel is dat op je moet groeien. Eenmaal wat bekender met het spel en wat patches kan dit erg goed worden.

Misschien is dit allemaal wat te vlug neergezet en word de ervaring al snel beter. Hoop het.

3. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij had ik gelezen dat wapens rot kunnen aanvoelen in het begin, maar dat de attachments erg helpen met de 'feel'.

4. DeadlyEnding

DeadlyEnding Rockster

Leuk Bevonden:
    0
    Persoonlijk vind ik de wapens goed aanvoelen hoor. Besturing werkt ook goed als je er een beetje aan bent gewend (duurde niet lang bij mij.)

5. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    Ik wil me er niet mee bemoeien, maar deze game zuigt en gaat alleen maar meer zuigen:)

6. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    voor iemand die m niet heeft, niet mee bemoeien dan... ken straks wel iets anders bedenken wat zuigt en steeds harder gaat zuigen:):

7. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    Ach joh, was gewoon maar een verwachting die ik zo ongeveer waar gemaakt zie, en van dat zuigen heb je helemaal gelijk

8. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Jammer dat het parcour aspect zo miniem is, had een beetje gehoopt dat het een Mirror's edge met guns was...

Laatst bewerkt: 10 mei 2011
  9. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    http://www.giantbomb.com/quick-look-brink/17-4101/

Meh. Granted, hij had het met mensen moeten spelen, niet bots. Maar toch... maar acht maps, erg zwak klinkende wapens, zwakke AI als je offline speelt, geen echte campaign. Na alles wat ik hierover gelezen heb: koop dit sowieso niet als je offline wilt spelen en koop dit alleen als je online met bekenden/clans kunt spelen. Of in ieder geval met teammates die met je samenwerken.

10. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zeg: tijd om hiervoor een XBW-clannetje op te zetten ;)

11. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
  12. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    De resistance campaign uitgespeeld zojuist. Echt een verhaal van niks. Had echt een epische story verwacht haha. Maar moet op wat dingen terugkomen. Het aimen en schieten gaat prima nu. Ook voelen de wapens goed aan, dus wel krachtig. Het waren die 2 wapens die ik toen had die dat niet waren. Als je alles een beetje beter snap word het wat leuker. Maja zoals ik al zei zit er zeker potentie in.

Maar ik word toch erg veel in matches gestopt waar alleen maar bots in zitten. En dit terwijl ik versus kies. Als ik wel bij andere kom is er vaak heel erge lagg.

Die texture loading merk je echt niks van als je bezig bent.

13. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Dat je vaak bij bots komt heeft ermee te maken dat het spel eigenlijk vrijdag pas uitkomt denk ik. Er zijn nog niet heel veel mensen die de game hebben.

14. MonkeyBrainsNL

MonkeyBrainsNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat hoop ik ook ja, want nu zijn nog alleen maar US servers online, dat merk je goed.. Vrijdag zouden ook de rest van de servers online moeten zijn.. Maar dat hoopte ik bij Homefront ook en dat is ook nog steeds ruk..

Van de andere kant is deze game puur op online gedeelte gebaseerd, dus neem ik toch aan dat ze dat voor elkaar hebben, anders is het snel gedaan met de game..

15. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Vind de game niet heel bijzonder. Het idee is wel tof, maar vind het niet zo heel goed uitgewerkt. Vooral de hit-detection vind ik erg slecht. Ik sta soms 2 magazijnen leeg te knallen op iemand en nog is hij niet dood. Grafisch vind ik de game wat gedateerd overkomen en niet zo heel erg bijzonder. Vind de game ook erg snel gaan vervelen. Jammer!

16. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik heb eigenlijk helemaal geen zin meer om dit spel te halen :+

Lag is gewoon een dealbreaker voor een online game

17. DeadlyEnding

DeadlyEnding Rockster

Leuk Bevonden:
    0
    Net echt heerlijk online potje, 10,1k exp als medic 8)
    Opzich vandaag gaat het wel goed online nog geeneen potje gehad met lagg vandaag. En als je een lagloos potje hebt, moet je gwn in de lobby blijven. Vind het echt super vet spel ook online!

Laatst bewerkt: 11 mei 2011
  18. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Zodra de EU servers online zijn, wordt het met die lag wel minder denk ik. Kan zelf morgenvroeg de game pas uitproberen en zal dan mijn mening posten.

19. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Oke, dan wacht ik nog ff met het halen van Brink totdat ik van jullie hoor dat de EY servers lekker draaien.

20. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yikes, echt hele magazines knallen in iemand en ze lopen nog vrolijk door.. de game heel snel terug gebracht want dat is irritatiepunt nr. 1 bij mij.. jammer.

Deel Deze Pagina